Wpis z mikrobloga

@Bitbay: Mam ten sam problem co wiele osób wczesniej. Nie mogę przejśc na drugi etap weryfikacji. Od 3 lat mam konto, robiłam wszystkie operacje, muszę teraz pilnie wypłacić pieniądze. Okazuje się że nic nie moge zrobić, cały proces od nowa. Prosze o rozpatrzenie sprawy. Zgłoszenie 250569
  • 3
@Bitbay: To są jakieś jaja... kilkadziesiąt minut dzwonienia we wtorek, pół godziny czekania rzekomo będąć "pierwszą w kolejce" i nic. Dzis od 9 rano, po kontakcie na czacie okazało się że nie dzwoniłam z numeru na który zakładałam konto. Dzwonie więc z własciwego numeru, moje połączenia sa ODRZUCANE. Patrze na ekran telefonu, po odsłuchaniu tematow rozmowy, przed wybraniem "3" po prostu po 5, 7 albo 10 sekundach, kiedy jeszcze są odczytywnae
@bemowska: Bardzo prosimy o ponowne połączenie i odrobinę cierpliwości, zapewniamy, że robimy wszystko aby jak najszybciej rozładować kolejkę na kanale infolinii, natomiast z uwagi na ogromną ilość oczekujących osób czas ten może być nieco wydłużony.