Wpis z mikrobloga

@rowerek404: Obawiam się, że na XSX „up to 120fps@1440p” będzie oznaczać bardzo częste spadki albo klatkażu do 80-90, albo rozdzielczości do 1080p, a przypadku PS5 albo do 45 klatek, albo do… 1080p. Przy czym bardziej obstawiam spadek rozdzielczości niż klatek. Z drugiej strony - to już druga pozycja na korzyść XSX. Chyba faktycznie już te devkity dojechały ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@rowerek404: Ta gra nie będzie miała wersji na PS5. Jedynie wersję z PS4 z podniesionym FPS do 60. Gry na PS4 nie obsługują 120fps, do tego potrzebny jest osobny build pod PS5. Akurat tu PS5 wypada słabiej od Xboxa, ale tym się będę martwił jak już kupię sobie ekran 120fps ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@L3gion: U Sony to chyba najlepsza w historii wsteczna kompatybilność na ten moment ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PS3<PS4 Brak
PS2<PS3 tylko pierwsze modele
PS1<PS2 Działają zazwyczaj tak samo, bez usprawnień w postaci wyższego klatkarza itp
  • Odpowiedz
@M4A1Q123: No nie każdy. Ja mam TV 1080p@60 więc z dwojga złego wolę tryb „performance” i stabilne 60 fps niż niemal pewne spadki klatkażu przy trybie „quality”, który niewiele (lub nic) mi da.
  • Odpowiedz
Fajna ta wsteczna kompatybilność u Sony, taka nie za dobra


@L3gion:

Sony nie daje wstecznej - zle
Sony daje wsteczna - zle, bo nie dziala tak jak na konkurencji, ktora ma to od trzech generacji (czy tam dwoch), wiec maja 100x
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@stormkiss: W czwórce pewnie okazało się że łatwiej było by lecieć na Marsa niż w jakikolwiek sensowny sposób emulować g---o cella i jego hacki na x86 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz