Wpis z mikrobloga

@sorek: Zasoby, które idą na energia nuklearną i całą jej przeróbkę nie mają przy wielkich bazach żadnego znaczenia. Jakbyś z Polski nagle wyciągnął jakąś wieś.

A z drugiej strony, jeśli grasz z robalami to im więcej terenu odkryjesz tym więcej gra musi obliczać kwestii z nimi związanych (okrąg siedlisk dookoła jest coraz większy)
@sorek: Nie atom. Tylko wszystko inne. Miałem bazę ponad 10GW i atom oraz jego linie produkcyjne to pikuś w zużywaniu zasobów przy tym co korzystało z tych 10GW.

Dodatkowo żeby zrobić 1MW solarami potrzeba ich 16,67. Żeby zrobić 1GW potrzeba 16 667. Żeby zrobić 10GW, potrzeba 166 667. Same robale dookoła tego zjedzą więcej zasobów niż atomówka. A jeszcze akumulatory trzeba postawić.

Chodzi o zasoby komputera - uwierz bo mamy wielki
@wez_idz_sobie: Jak najbardziej. Wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć:

Jeśli budujesz megabase (powyżej 1k wszystkich Science Packów na minutę) istotne jest dbanie o UPS i prędkość gry. W takim wypadku panele+baterie są niezbędne. Elektrownie atomowe wymagają dość sporej mocy obliczeniowej komputera, natomiast panele praktycznie żadnej.

Panele można używać jako jakaś forma awaryjnego zasilania, w razie odcięcia głównego zasilania.

Są przydatne w zasilaniu np. odległych kopalń, bo nie wymagają doatkowej logistyki.