Wpis z mikrobloga

Ktoś kontaktował się tutaj z supportem Playstation Polska, żeby usunęli mu licencje na gierkę z plusa? Ile czekaliście aż to się przetworzy i usunie wam grę?
#ps4 #ps5
  • 14
@camos Chyba lepiej dzwonić niż pisać. Szybciej Ci odpowiedzą. Poza tym zawsze można spróbować kupić na drugim koncie i grać na głównym, ale nie wiem na 100%, czy to faktycznie zadziała.
@Absynt: gram na 1 koncie i wszystko mam na 1 koncie, dzwonilem do nich i juz mi usuneli ta licencje, niby po 24h ma sie zrobic, niby dluzej, a ciekaw jestem jak u kogos innego to wyszlo
bo chce kupic wersje deluxe, ktora ma season pass a season pass bez promki 60zl a wersja deluxe 28 xD


@camos: na razie to jest jedyna rzecz jaka mnie wnerwia na plejaku, pierdyliard wersji gier w rożnych cenach na różne konsole
@camos dostalem takie instrukcje:

Sugeruję, abyś odświeżył informacje o licencjach na Twoim koncie PSN - to powinno rozwiązać Twój problem.

Aby przywrócić licencje, wybierz kolejno (Ustawienia) > [Zarządzanie kontami] > [Przywróć licencje].