Wpis z mikrobloga

Miraski mnie śledzące pod tagiem #paniekierowniku kończę edycję długo spóźnionego filmu. W końcu złapałem blok kilku dobrych godzin aby się skoncentrować i wyedytować drugą część przeglądu foteli z wyższej półki. Zakończyłem pracę kontraktorską niedawno i musiałem popracować nad przygotowaniem domu pod wyprowadzkę. Pochłonęło to mnie bardziej niż się spodziewałem i co za tym idzie, miało to wpływ na czas edycji. Przede mną jeszcze malowanie całego domu i parę innych spraw. Dziś jednak przychodzę z czymś innym.
Kilka dni temu pracowałem fotografując niedawno skończony projekt. Jest to moim zdaniem dobry przykład balansu pomiędzy typowym korpo kurnikiem a osobnymi biurami. Wszystkie biurka są pojedyncze lub podwójne jak na fotce. Pracowalibyście w takim środowisku?
#tworczoscwlasna #gruparatowaniapoziomu #hermanmiller #meble #wnetrza
silentpl - Miraski mnie śledzące pod tagiem #paniekierowniku kończę edycję długo spóź...

źródło: comment_1619460198Oa4Qx0vSVITnun2cYWA5XS.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@silentpl: na 1 zdjęciu dodaj rośliny na szafce obok biurek jak na pierwszym planie, to oddzieli je od reszty przestrzeni.
W biurze dyrektora wyrzuć 2 monitor i dodaj TV na ścianę obok stolika, który też powinien być na minimum 5-6 osób i raczej prostokątny niz okrągły. Ten jest za mało funkcjonalny, jeśli każdy przyjdzie z nawet małym 13" laptopem to nie będzie na nim miejsca nawet na kawę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ali3en: dyrektor nie chciał TV. Ma ponad 50 lat. Wolał szkło na którym może pisać. Obok jego biura jest sala z 80" tv i systemem conferencji.
Może wyjaśnię skalę tego miejsca - to biurko ma 2000 szerokości. Ten stolik na 90cm obwodu więc nawet 3 laptopy spokojnie się na nim zmieszczą.

Wszyscy w biurze pracują na dwóch monitorach. On nie chciał odstawać. Na tym piętrze jest jedynie 16 osób i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@notanumber: dzięki za Twój wkład w konwersację. Od siebie zakwestionowałbym otwartą przestrzeń za plecami pracownika. Psychologia sugeruje nam iż pracownik jest lepiej skupiony na pracy i spokojniejszy jeśli nie ma za sobą otwartej przestrzeni, a zamiast, jakąkolwiek przedziałkę np z filcu, czy to szafkę, rośliny czy szklaną ścianę.

Tak jak wspomniałem wyżej, projekt był robiony przez poważne szychy w branży więc mogę jedynie uznać ich wyższość.
  • Odpowiedz
@notanumber: Owszem zmieniają się. W tym kokretnym przykładzie (biuro na kilkanaście osób) klient był dość konserwatywny i cisnął na obniżenie kosztów. Mimo to, same meble/wyposażenie wyniosło 850 000 zł. Całe szczęście w UK więc £170k już mniej boleśnie wygląda.
  • Odpowiedz
@silentpl:
dyrektor nie chciał TV. Ma ponad 50 lat. Wolał szkło na którym może pisać. Obok jego biura jest sala z 80" tv i systemem conferencji.
Może wyjaśnię skalę tego miejsca - to biurko ma 2000 szerokości. Ten stolik na 90cm obwodu więc nawet 3 laptopy spokojnie się na nim zmieszczą.

Rozumiem, że ma ponad 50 lat, bo na tych stanowiskach to raczej standard. Natomiast pracowałem w kilku firmach i każda osoby od dyrektora w górę miała u siebie TV, właśnie po to, żeby coś na szybko zaprezentować. I tak większość prezentacji, które na nim puści będzie przygotowywał mu ktoś inny, w tym układzie nie ma takiej opcji. Wizualizacje w firmach są bardzo ważne, szczególnie właśnie dla osób z wyższego szczebla. Jeśli woli pisać po tablicy, to może dobrym pomysłem byłby interaktywny TV, który ma funkcję tablicy - np. Samsung ma coś takiego w
  • Odpowiedz