Wpis z mikrobloga

Zajmuję się międzynarodowym transportem samochodów osobowych. Czasami takie kwiatki odbieramy, że sie zastanawiam po co to w ogóle sprowadzać. Czy byliby zainteresowani tagiem #wyklepiesie , pod ktorym wrzucałbym aktualne, albo wykonane juz transporty? Moglibysmy podyskutować o zasadności kupowania takich aut w Niemczech, Francji i ich naprawie w Polsce.

#samochody
terrarek - Zajmuję się międzynarodowym transportem samochodów osobowych. Czasami taki...

źródło: comment_1619178802eCg1GrTXnzpqttiYtBW6Dp.jpg

Pobierz
  • 64
@terrarek Mirek, tu nie ma poteznego dzwonu w żadnym newralgicznym punkcie. I teraz:

na plus - fura jest spokojnie do zrobienia po bardziej wnikliwych badaniach geometrii

na minus - autko tanie klasy miejskiej, więc nie widzę sensu wyciągania na igłę. Żaden rarytas. Na części jak najbardziej, a na tym może się zwrócić x2.

Do póki karoseria tylko odrobinę przypomina pojazd, nie jest żadnym wyzwaniem dla blacharzy na wschód od Odry ( ͡
@terrarek ludzie są biedni i chcą mieć tanie auta.
Jakby tego zakazać, to średni wiek auta jeszcze by spadł. Nie mnie oceniać czy to dobrze czy źle.
Większość (jednak komisy samochodowe zarabiają i ciągną te trupy) wierzy w perełki i nie widzi nic dziwnego w tym, że auto sprowadzone (mające w cenie opłaty i zarobek handlarza, a nie rzadko naprawę) jest tańsze od krajowego.
Znam może 2 osoby łącznie z sobą, które