Wpis z mikrobloga

Już od jakiegoś czasu można zauważyć dramatyczny spadek jakość sędziowania w F1.
Po tym co zrobili Perez, który wrócił na swoją pozycję nawet bez zastanowienia, a potem dostaje kare która z jego punktu widzenia jest z dupy, następnie Leclerc który przyhamował jak Max driftował na poboczu, bo chyba wolał nie ryzykować kary, a okazuje się, że mógł wyprzedzać (chociaż ja to ostatecznie nie wiem jaka jest wersja, mógł czy nie mógł) wnioskuje, że komunikacja między sędziami a kierowcami NIEISTNIEJE. To jest jakiś dramat, że każdy ma w głowie swoją wersję przepisów i każdy interpretuje jak chce, co dobitnie pokazała zakręt 4 w Bahrainie.

A wszystko zaczęło się po śmierci Charliego Whitinga odkąd dyrektorem jest Michael Masi. Ciekawe komu następnemu #!$%@? wyścig w Portugali bo zapomni o czymś powiedzieć, #!$%@? Borek Sedlak rajdów formuły pierwszej.
#f1
Pobierz grisha12 - Już od jakiegoś czasu można zauważyć dramatyczny spadek jakość sędziowania...
źródło: comment_1618851926Q9AY3ux7VlgAN67BS4prpD.jpg
  • 11
@grisha12: Verstappen poza torem był przez jakieś 0.2 sekundy, bo bycie poza torem oznacza wszystkie 4 koła poza linią/limitem toru. gdyby w czasie tych... 0.2 sek, Charles zdążył go wyprzedzić zgodnie z definicją która na pewno istnieję ale nie wiem jak dokładnie brzmi to wtedy mógłby tą pozycję zachować... ale gdyby się nie wstrzelił w te 0.2 sek, to wtedy on dostał by karę jak Perez.
Perez był poza torem przez
@Pioter9303: no nie wiem z tym Maxem czy to było tak krótko i nie mówię, że resztą nie miała prawa go wyprzedzić. Chodzi o to, że Perez o tym nie widział, że nie może wrócić na swoją pozycję, a jakoś mi się nie chcę wierzyć że tak doświadczony driver popełniłby tak prosty błąd.
@grisha12: w trakcie niemal całego poślizgu przynajmniej prawe tylne koło było na torze, dopiero jak już przód zaczął kierować się we właściwą stronę to na ułamek sekundy przekroczył linię toru wszystkimi 4 kołami.
np. piłkarze często wiedzą że zagrali ręką w polu karnym, sędziowie to widzieli i dyktują karnego, kibice to widzieli, w tv puszczają powtórki ale oni do końca zarzekają się że karnego być nie powinno... może zapomniał przez stres,
@Pioter9303: @grisha12: Wymyślacie jakieś własne zasady, czy miał 4 koła na trawie czy nie miał, a jest kompletnie bez znaczenia. Artykuł 39.8

h) If any car slows with an obvious problem.

Po za tym od kiedy to sędziowie mają mieć łączność z kierowcami i ich na bieżąco inofrmować o tym jakie są przepisy. Kierowcy mają je znać, a jak nie to ma im team podpowiadać. Ale prawda jest taka że
@Mirkosoft: "obvious problem" to może być co najwyżej awaria która uniemożliwi utrzymanie prędkości na poziomie safety cara, a nie dwusekundowy poślizg który wcale jakoś dramatycznie nie obniżył prędkości całej stawki.