Wpis z mikrobloga

Chciałbym przesłać WAVES z bitpandy na mój portfel. W portfelu przy adresie do "recive" mam taką informację: "this is erc-20 WAVES deposit adress". Nie znam się o co chodzi z tym erc-20, czy to ma jakieś znaczenie, przy przesyłaniu tokenów. Na bitpandzie nic nie pisze o tym erc-20.
Może mi ktoś powiedzieć, czy taki przelew przejdzie?
#kryptowaluty
  • 9
@NiechWamKaczorSrubeDokreci: toć tam się dopiero fundamenty pod rakietę budują, a już mam sprzedawać?
Tak serio, to jak dla mnie platformy WAVES mają chyba najlepsze i najłatwiejsze opcje w miarę bezpiecznego stakowania stable coinow. Wierzę, że jak przyjdą cięższe czasy, to część ludzi tam przyjdzie z kasą, a wtedy kurs poleci do góry.
Zobaczymy ;)
@Stachu90 jak kurs Waves jest powiązany ze stakowaniem stabli na ich platformie, bo nie orientuje się jak to wyglada? Czy to jest tylko kwestia, że jak ktoś będzie stakował stable i się przekona, to może kupi trochę Waves?
@CzulyTomasz: Ja nie jestem specem od krypto, także takich głębszych powiązań nie znam, trzeba by poczytać, bo mają na stronie fajnie opisane jak to działa dokładnie, tylko ja mało informatyczny jestem.
Generalnie WAVES to jest u nich taka waluta do rozliczania wszystkiego, płacenia fee oto, coś takiego jak te giełdowe tokeny na bitpandzie czy binance.
@Stachu90: WAVES działa na dwóch łancuchach:
ERC-20 oraz na swoim wavesowskim. Musisz sie dowiedziec na jakim łancuchu jest Waves na bitpandzie :)

@CzulyTomasz: Stakowane są stable oparte na Neutrino np. USDN. Aby wytworzyc USDN trzeba zablokować w smart contrakcie WAVES. Obecnie wygląda to tak:
Total issued: 246452621.66 USD-N - tyle jest USDN w obiegu
Collateral: 43701081.3 Waves - tyle jest zablkowanych waves w kontrakcie na stworzenie USDN (41% wszystkich wavesów)
@PedzacaGuma: pisałem w tej sprawie nawet do supportu bitpandy, to mnie odesłali do tego artykułu:
https://support.bitpanda.com/hc/pl/articles/360000902845-Jak-przes%C5%82a%C4%87-kryptowalut%C4%99-