Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wydaje mi się, że czytałem ten temat gdzieś na Wykopie, natomiast nie mogę go znaleźć.
Jestę programistę od 3 lat. Przeszedłem ostatnio do nowej firmy i hmmm... Wdrożenia brak, szkoleń brak, jest sporo rzeczy strikte biznesowych związanych dla danego można powiedzieć "środowiska". Zadania które są szacowane na max. 1 dzień, ja robię 3-4 dni [i to głównie przez to, że nie wiem co leży w danym projekcie, jak to przetestować, o co biega w tym zadaniu itp.]. Dostałem hotfixa do naprawienia, udało mi się, lecz przez problemy z danymi testowymi sporo czasu zajęło mi przetestowanie czy to działa czy nie. I problemy z testowaniem, ciągle "OPie, pośpiesz się, czekamy na to..." po raz pierwszy od 3 lat po oddaniu zadania popłakałem się jak małe dziecko.

Zacząłem się bardzo zastanawiać czy ja jestem ch%#@wym programistą? Czy to jednak wina trochę firmy?
I ewentualnie jak można mocniej wdrożyć się w projekt? Bo przyznam się, że w poprzednich dwóch firmach zawsze miałem początkowe wsparcie, a teraz niby jestem midem a czuję się gorzej jak junior :-/

#pracawit #programista15k #programowanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6074e330f5537c000a488ab7
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 16
@AnonimoweMirkoWyznania: Rob swoim tempem i szukaj innej firmy w miedzyczasie. Jak beda poganiac to tlumacz@ze wdrozenie #!$%@? i potrzebujesz czasu. Konfrontuj estymaty, estymata do ktorej dowiezienia sie zobowiazujesz powinna byc pod konkretna sytuacje i osobe. Absolutnie nie wlaczaj trybu “nadgonie wieczorem” , chyba ze twoje braki nie sa zwiazane ze specyfika projektu a z niedouczeniem. Ktos bardzo madry powiedzial mi kiedys zeby robic rzeczy najlepiej jak sie umie, wtedy kiedy sie