Pole mrufkowe w końcu nabiera kształtów. Przez około 6 miesięcy nie tknąłem kodu bo zajmowałem się innymi rzeczami(choćby Czkawką), ale teraz zbieram 4 litery i myślę, że do końca miesiące uda mi się stworzyć pierwszą "grywalną" wersję.
Jak widać na obrazku, to jestem marnym grafikiem. W między czasie - Dodanie prostego menu do gry - Zaznaczanie budynków/mrówek(tylko pojedyncze i to się nie zmieni) - Dodanie kilku modeli budynków - Jabłko(Farma), Piramida(Mrowisko), Drzewo(Tartak) - Dodawanie/usuwanie budynków z pola - Bardzo prosty model obsługi końca tury - Ruch kamery za pomocą WASD - Dodanie shadera wody - Zmiana koloru jednego Hexa z ciemno brązowego na fioletowy(raczej będę musiał zmienić go na jakiś inny) bo zbyt bardzo wtapiał się w tło
Przez około 6 miesięcy nie tknąłem kodu bo zajmowałem się innymi rzeczami(choćby Czkawką), ale teraz zbieram 4 litery i myślę, że do końca miesiące uda mi się stworzyć pierwszą "grywalną" wersję.
Jak widać na obrazku, to jestem marnym grafikiem.
W między czasie
- Dodanie prostego menu do gry
- Zaznaczanie budynków/mrówek(tylko pojedyncze i to się nie zmieni)
- Dodanie kilku modeli budynków - Jabłko(Farma), Piramida(Mrowisko), Drzewo(Tartak)
- Dodawanie/usuwanie budynków z pola
- Bardzo prosty model obsługi końca tury
- Ruch kamery za pomocą WASD
- Dodanie shadera wody
- Zmiana koloru jednego Hexa z ciemno brązowego na fioletowy(raczej będę musiał zmienić go na jakiś inny) bo zbyt bardzo wtapiał się w tło
#polemrowkowe #godot #gamedev