Wpis z mikrobloga

#neostrada #neostradaglupiechuje #gorzkiezale

Data pierwszego zgłoszenia: 22.08.2013

Data ostatniego (5-tego) zgłoszenia: 02.09.2013

Parę minut temu oddzwonił mi technik informując mnie że jest PRZECIĄŻENIE LINII, a na moje pytanie kiedy to się skończy padła odpowiedź że nie ma pojęcia, ale może to potrwać.

#mirkipomocy #pytaniedoeksperta

W jaki sposób mogę zerwać umowę z tymi cymbałami? I co mam teraz robić, pisać e-maile, iść do punktu, czy co?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Carlos_Irwin_Estevez: Ja nawet nie miałem możliwości skorzystania z Netii, złożylem u nich wniosek o łączę 10 Mb/s, to technicy z Neo uznali że taka przepustowość jest nie możliwa przez co umowa z Netią została zerwana, po paru dniach dzwonią do mnie z Neo z ofertą podniesienia przepustowości do 10 Mb/s - o ironio!

Teraz zamiast spokojnie przeglądać internety muszę się w------ć bo płacą za coś, czego nie mam #jakzyc
  • Odpowiedz
@ParaBuch: Panie, ja w Netia płaciłem za 20Mb/s a miałem 16MB/s - na moją odpowiedzialność mi zamontowali i BYŁEM TAKI ZADOWOLONY!

Teraz w neo też płacę za 20MB/s ale mam k---a j----e g---o nie internet z maksem do 13MB/s (jakim cudem) a miało być 18/19MB/s które się zawiesza, tnie, awarie, yt to wiadomo, obsługa klienta na poziomie s--------j itd... Netio wróć !
  • Odpowiedz