Wpis z mikrobloga

@bruuh w porównaniu do innych diesli (poza 1.9tdi od VW) jest dosyć trwały i ma potencjał na tuning. Jedyne co było awaryjne w tych silnikach to sprzęgło i turbina (w wersji 150KM).
2.0DTI od opla też miałem ( ͡º ͜ʖ͡º) tragedia, ale z padnięta pompa wtryskowa i turbiną zrobiłem jeszcze kilkanaście tysięcy kilometrów.
  • Odpowiedz
@eragonn14: u mnie padło:
wtryski,
dwumas,
turbo,
alternator,
EGR wymontowywałem chyba 3 razy na czyszczenie,
klapy wirowe,
nie mówiąc już o całej reszcie #!$%@? osprzętu w aucie
2.0 tdi to silnik vw
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@rachu: Mam z19dt 120 KM i jestem zadowolony. Kupiłem przy 220 tyś teraz mam już prawie 280 nic się nie dzieje, zmiany oleju co 7 max 10 tysięcy km.
  • Odpowiedz