Aktywne Wpisy
bolS07 +17
mickpl +170
W sumie pewnie mało kogo to interesuje, ale z końcem lutego w Parlamencie Europejskim przyjęto przepisy nakazujące uregulować airbnb. Jeszcze czeka na zatwierdzenie przez Radę, ale potem wszystkie państwa UE będą miały 24 miesiące aby to wprowadzić.
https://www.europarl.europa.eu/topics/pl/article/20231127STO15403/wynajem-krotkoterminowy-nowe-przepisy-ue-zapewniajace-wieksza-przejrzystosc
No cza będzie się rejestrować, ale ważniejsza zmiana to że miasta będą mogły wyłączać zupełnie całe dzielnice z możliwości krótkiego najmu. Wiele miast w Polsce o to od dawna zabiegało, szczególnie te turystyczne, które
https://www.europarl.europa.eu/topics/pl/article/20231127STO15403/wynajem-krotkoterminowy-nowe-przepisy-ue-zapewniajace-wieksza-przejrzystosc
No cza będzie się rejestrować, ale ważniejsza zmiana to że miasta będą mogły wyłączać zupełnie całe dzielnice z możliwości krótkiego najmu. Wiele miast w Polsce o to od dawna zabiegało, szczególnie te turystyczne, które
Przychodzę po rade, mam Tribana 100 w wersji z wolnobiegiem... i przed rozpoczęciem nowego sezonu chciałem dokonać w nim pewnych modyfikacji ale nie wiem czy mają one jakikolwiek sens.
1. Wymiana opon gravelowych na typowe szosowe - 95% jeżdzę po asfalcie/dróżkach rowerowych - odczuje różnicę?
2. Wymiana tylnego kolą na nowe z kasetą (bo wiem że samo przeplatanie koła obecnego żeby zmienić z wolnobiegu na kasetę na pewno się nie opłaca) - czy robiąc trasy po 30-50km, a max 100km będzie spora różnica?
Ewentualnie co byście proponowali zmienić aby zwiększyć efektywność i ułatwić kręcenie coraz dłuższych tras? Czy raczej uważacie że wszystko to bez sensu i lepiej ten sezon pojeździć na tym, a na następny zainwestować w coś lepszego?
#triban #triban100 #wykoptribanclub
Komentarz usunięty przez autora