Wpis z mikrobloga

Mapa kampanii wygląda bardzo dobrze, tekstura woda bardzo fajna.
Niepokoi mnie zostawienie tych samych - zdecydowanie zbyt niskich wartości morale dla jednostek. Nie może być tak, że zabicie generała czy zwykłe oflankowanie kawalerią kończy bitwę. No ale mam jakąś nadzieje, że będzie można to modować.
#romeremastered #totalwar
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@E-Seven: @IdillaMZ: A ile można się opierać na wyboostowanych statach? Mam nadzieję, że AI będzie modowalne i będą je poprawiać bo w dużuch miastach lata w kołko jak w pierwszych dniach rtw2. Pathfinding pierwszej części też dobrze oddany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Michal0173: ale co masz na myśli z wyboostowanymi statami?

Wiem, że na Rome 1 były świetne mody, również te od AI battle (DarthMod), czy mody (Europa Barbarorum, Napoleonic). Jakby to wszystko udało się przenieść to byłaby bajka.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@E-Seven: Mam na myśli, że na nowym balansie na pewno będą bardziej wymagające rozgrywki. + Very hard też mocno boostuje staty AI

Tych modów to się na pewno nie przeniesie bo właściwie wszystko by trzeba było robić od nowa od mapy do tysięcy modelów jednostek. A nie widzę tutaj takich innowacji żeby powstał jakiś zespół który chciałby takie coś zrobić. Btw darthmod nie poprawiał AI bo te było w rtw1 hardcoded
hardcoded


@Michal0173: Możliwe, ale te formacje dużo pomagały mimo wszystko. Te modele to chyba właśnie najłatwiej udałoby się przetransportować. Ale nie znam się aż tak. Ciekawe jak będzie na multi. Pamiętam, że po przesiadce z nowszych na Rome, to jednostki biegały jak małe motorki :D