Wpis z mikrobloga

W drugiej połowie zeszłego roku FedEx zaprezentował swoje nowe api restowe. Nowa strona z dokumentacją i nawet z przykładami.
Jakoś w grudniu postanowiłem, że naskrobie bibliotekę do konsumowania tego api. Na pierwsze problemy trafiłem dość szybko bo po kilku dniach od rozpoczęcia prac. Postanowiłem napisać do supportu i tu moje pierwsze zdziwienie... nigdzie nie ma adresu email do pomocy technicznej ino telefon. Zadzwoniłem do nich żeby ustalić do kogo mam pisać a oni do mnie że tylko telefon, bo nie oferują pomocy technicznej przez email xD
Miałem stary kontakt do typa z Fedex z którym kiedyś sie kontaktowałem, ale okazało się, że nie pracuje tam już od kilku lat.
Po 2 miesiącach przepychanek i tłumaczenia, że trudno rozmawiać przez telefon o kodzie i jak mam im niby pokazać kod a oni mi przekazać ewentualne rozwiązanie problemu (podyktują mi czy ki #!$%@? xD) w końcu udało mi się wysępić adres email.
Napisałem tam z prośbą o wysłanie mi przykładowego payloadu który zwróci mi to co mi potrzebne i co się okazało? Że #!$%@? dokumentacja jest błędna a mianowicie należy wykonać request pod endpoint o którym nie ma mowy w dokumentacji xD
FedEx to #!$%@? skansen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#programowanie #fedex #takahistoria
  • 1