Wpis z mikrobloga

  • 1
@RwandyjskiFront miałem parę lat temu, generalnie miło wspominam. Rdzy u mnie nie było, ale to nie jest standard. Sprawdź dach, podjedź na myjnie i zobacz czy nie leje się woda do środka. Sprawdź czy nie ma jakiś dziwnych wielkich felg, bo wtedy to auto w ogóle się nie prowadzi.
  • Odpowiedz
@RwandyjskiFront: Chodzi o m111 silnik? Jeśli tak to miałem w CLK230, na gazie zrobił ok 400 tysiecy kilometrów, jeśli nie był kręcony. Auto rdzewiało, skrzynia sie sypała czasem, czasem elektornika, ale silnik nawet na gazie miał idealną kompresje i jechał jak głupi. Na grupkach mercedesierzy też jest git oceniany, wiadomo na upg uważać. Podobno wywalając kompresor i wstawiając turrbo zyskuje sie więcej koni, tak czytałem, ale nie wiem czy gra warta
  • Odpowiedz