Aktywne Wpisy
chalwaklb +980
Nasze pierwsze wspólne święta (。◕‿‿◕。) W grudniu razem z @kennyskrrt oficjalnie powiedzieliśmy naszym rodzinom, że jesteśmy razem. Moi rodzice już od pewnego czasu wiedzieli, że jestem "innej" orientacji, a fakt przedstawienia im niebieskiego paska był może na początku trochę szokiem, ale mam od nich pełną akceptację i zrozumienie. Również rodzice @kennyskrrt spokojnie przyjęli ten fakt i dzisiejszą wigilię spędzamy u moich "teściów". Przedwczoraj lepiliśmy razem
anoysath +59
Zakładam że koszty utrzymania będą podobne co do Lexa? Jakie silnik do tych Volvo by mieć podobną/lepsza dynamikę?
Zależy mi na zmianie na coś ciut młodszego, wygodniejszego i i cichszego na trasy (robię 30k rocznie ponad). Plus Lex rdzewieje #!$%@? i nie chce mi się z ruda walczyć. Volviacze ponoć dobrze zabezpieczone.
Myślałem też nad S60 ale tu już mniej chętnie bo potrzebuje bagażnika
#motoryzacja #volvo #lexus
Mam S40II 2.4i i V70II 2.5T 210 kucy
Na trasy tylko Vałka 70 do miasta S40/v50
Silnik do v70ii minimum 2.5T jest dobrze wtedy spalanie srednio 10L
S40/v50 minimum 2.4i 170 kucy do tej budy
V70 przejechalem w 6 lat 150k , tylko eksploatacja nic sie nie psuje, obecnie na blacie 300k ciągle org turbo,sprzeglo,dwumasa
Jak z wyciszeniem? Zgaduje że Focus będzie miał gorsze i przy 140-160 będzie głośno mocno, a przynajmniej głośniej niż w Volvo
Zapewne mógłbym coś sam zakombinowac i wyciszyć
Focus też był brany pod uwagę ale ma bezyniaki słabe
Delta paskuda niestety, i chyba to małe jest?
@Pathlogan: a nie jest tak przypadkiem, że w niektórych silnikach są hydrauliczne a w niektórych nie?
Gdzie nie czytam to nikt tam luzu zaworowego nie reguluje. A z drugiej strony silniki świetnie znoszą gaz.
Nie rozumiem tego fenomenu.
A jak to rozpoznać, trzeba grzebać i dostać się do charakterystyki każdego silnika, nie znam jednego sposobu bo nie ma
Podejrzewam że dla innych silników 2.4 zasada jest ta sama.
Volvo V70 D5 185KM
To chyba nie ma genialnych wynalazków w postaci DPF i EGR?
Komentarz usunięty przez autora
@Pathlogan:
Koszty utrzymania to jak na razie:
Wymiana oleju i filtrów u niezależnego mechanika Volvo - £260
Nowe opony - 140 - tylko przód (225/45 17)
Od 2006 był lifting i mocniejsze silniki. Wprowadzono DPF.
Jeśli szukasz bez DPF