Wpis z mikrobloga

Planuję w końcu zmienić kask na typowy enduro/cross bo w obecnym zwykłym przy dużym wysiłku fizycznym ciężko mi się oddycha przez to, że przód kasku mam blisko ust.

Chciałem Was podpytać czy mieliście z tym kaskiem do czynienia, jakie macie opinie itp:
https://ls2.sklep.pl/pl/p/KASK-MOTOCYKLOWY-LS2-MX436-PIONEER-EVO-MATT-BLACK-nowosc-roku-czarny-matt/837

Do tej pory jeździłem z takim:
https://ls2.sklep.pl/pl/p/KASK-MOTOCYKLOWY-KASK-LS2-FF353-RAPID-DEADBOLT-BLACKGREEN/638
Ogólnie jestem po roku z niego bardzo zadowolony ale właśnie ten brak miejsca mocno doskwiera mi, ciężko głęboko oddychać przy dużym wysiłku no i przy niższych prędkościach jakie głównie w terenie są paruje i musi być szybka uniesiona no i rozmowa w nim jest uciążliwa bo słabo słyszę i ja i mnie słabo słyszą.
Przez to głównie chcę go zmienić.

A i jak coś to nie chcę wykładać miliony cebulionów na amatorski kask, więc 500 zł to górna granica...

#kiciochpyta #cross #enduro #motocykle #kask #kaski #pytanie
dzidek_nowak - Planuję w końcu zmienić kask na typowy enduro/cross bo w obecnym zwykł...

źródło: comment_1615211589ef6vTLP87ECLC5a4DtqaBE.jpg

Pobierz
  • 14
@dzidek_nowak: Mam ten kask, jest dość głośny, na parowanie szybki jest rozwiązanie nazywane Pinlockiem, mam w nim i nie paruje. Polecam tylko zmianę koloru, bo czarny mat to chyba najgorszy kolor dla kasku, będzie goręcej niż w białym na przykład.
@dzidek_nowak: jeśli nie robisz dużych przelotów asfaltem to szybka nie ma sensu - ja mam nexx xd1 i gdybym nie używał go też podczas zdawania prawka, to bym żałował zakupu- nie chodzi tu o jakość, tylko teraz jeżdżąc wokół komina w ogóle nie używam szybki ani blendy. Typowy kask enduro jest około 300g lżejszy, czyli jakieś 20%
@dzidek_nowak: Jwśli chcesz to kupuj kaska enduro. Byle z szybką jak na zdjęciach bo te z googlami sa strasznie upierdliwe. A bardziej to gogle są upierdliwe.
NAJWAŻNIEJSZE jeśli jeździsz powyżej 100km/h to ściągnij sobie koniecznie ten daszek z kasku gdyż podczas podniesienia głowy on potrafi stawić tak wielki opór powietrza że ciężko utrzymać głowę.