Wpis z mikrobloga

@Nemrod: > Najtaniej jest na giełdach, jeśli masz Revoluta

nie posiadam.

Oczywiście najlepiej kupować na rynku otwierając zlecenie, a nie kupować od razu za EUR jakby w kantorze (bo mają taką "szybką" opcję).


możesz jaśniej? Jestem totalnie zielony.
  • Odpowiedz
@rajet: wystawiasz oferte ze kupisz 1coina za 1,5 euro albo z automatu kupujesz 1 coina za 1,6euro
Tez polecam binance jest tam wszystko bardzo intuicyjne i przy niewielkich stratach można sporo sie nauczyć
  • Odpowiedz
@rajet: Giełdy mają zwykle opcję szybką - taki kantor dla zielonych albo niecierpliwych, gdzie możesz sobie kupić krypto po ich cenie. A możesz wejść na giełdę (rynek) i kupić od innych. Tam masz dwie możliwości: albo kupujesz po cenie rynkowej (market) i wtedy też może być nieco drożej, albo ustawiasz swoją ofertę cenową i czekasz aż ci ktoś sprzeda.
  • Odpowiedz
@rajet: BitBay ma słaby ruch, czyli oferty nie są najlepsze. Jeśli chcesz kupić wyłącznie BTC, to może jeszcze, ale na niektórych krypto ceny mogą sporo odbiegać od realnych. No i trzeba mieć do nich cierpliwość, bo weryfikacja trwa wieki i lubią ją odrzucać.
  • Odpowiedz
@rajet: walutomat jest dużo tańszy od rewoluta, rewolut nie dość że ma dość szeroki spread to jeszcze prowizję 0.4%, walutomat 0.2% i praktycznie brak spreadu
  • Odpowiedz
@Instynkt: A czy walutomatem zrobisz darmowe sepa w eur na binance i możesz potem taki przelew otrzymać (na swoje imię i nazwisko)? Bo wymiana walut to pestka, można napisać, żeby se poszedł do kantoru, ale jeszcze trzeba kasę wysłać i odebrać.
  • Odpowiedz
@Instynkt: Nie namawiałem go na Revoluta, po prostu dużo Mirków go posiada i mogą sobie od razu wrzucić kasę na giełdę, sam tak robię. Ja zaś mBankowi podziękowałem już dawno temu, teraz by mi brali opłaty za prowadzenie konta chyba, więc dalej mnie to nie interesuje, choć jak ktoś już to ma i spełnia warunki na bezpłatne konto, to pewnie przy tym walutomacie te 0,2% zaoszczędzi. Revolut teraz sporo straci brakiem