Wpis z mikrobloga

jak ktoś w oczekiwaniu na #masseffect legendary ma zamiar ograć #masseffectandromeda tak jak ja, to polecam to zrobić z modami, gra jest dużo przyjemniejsza i ciekawsza imho, tj irytowały mnie 3 bolączki:
- kompani na szalonym padali wyjątkowo szybko
- maksimum 3 umiejętności do użycia
- przełączanie między profilem wprowadza cooldown na użyice umiejętności
- za mało punktów umiejętności w porównaniu do liczby skilli do nauki

Osobiście mam zestaw taki jak na screenie:
- Favourites Overhual - usuwa cooldown umiejętności między przełączaniem profilu, tj możecie sobie np zmienić na profil technologiczny - życić jakieś tam skille a potem przeskoczyć na sztrumowca i tak w kółko, więcej funu z rozgrywki
- Faster Kadara Doors - szybsze drzwi na kadarze bo pamiętam że zawsze trwały one mega długo
- Shorter Lendaing & Departures - te animacje w andromedzie trwały mega długo, w dobie dysków NVME oszczędza się masę czasu na tym
- More Skills Points - Version A - konkretnie o ten mod https://www.nexusmods.com/masseffectandromeda/mods/569 bo są dwa na nexusmods, zamiast około 350 punktów umiejętności na max lvlu są 445 punktów umiejętności do użycia na max levelu, wydaje się to najlepsza opcja, chociaż to zobaczę jak będzie na koniec gry, mod oferuje aż do 747 pkt na koniec gry ale to wydaje się zdecydowanie za dużo
- Trained Squad Team MEA - https://www.nexusmods.com/masseffectandromeda/mods/928 wygląda na mod zrobiony przez Polaka, całkiem sensownie zbalansowane wartości, drack ma około jakieś 25-40% wyższe wartości niż standarodwo, sprawdzałem inny podobny mod ale był on mocno przesadzony, tutaj wydaje się wszystko być git, czuć że drack to rzeczywiście kroganin a nie że pada co chwila

Gra z takim drobnym zestawem jest dużo przyjemniejsza, są jeszcze jakieś mody na np więcej przeciwników podczas starć, rozważałem też to aby mieć więcej funu z walki i wykorzystać te dodatkowe punkty dodane i dłuższą grę, ale uznałem że wystarczy to co wyzej. Gram na poziomie szalonym :)

#gry
  • 2