Wpis z mikrobloga

Hulajnoga po siedmiu dniach od zakupu wyłączyła się i nie chcę się uruchomić :/

Dzisiaj rano podczas ładowania wyłączyła się ale po odpięciu ładowarki i ponownym podpięciu załączyła się ale po przejechaniu kilku kilometrów po prostu się wyłączyła i więcej nie chcę odpalić - macie pomysł co to może być?

Hulajnoga miała 55% gdy się wyłączyła a baterie były sprawne - według aplikacji tools

Ogólnie ogarniam jak się robi zwrot na allegro no ale fajnie byłoby też wiedzieć co mogło się stać :x

m365 z 2018 roku, kupiłem jako powystawową :x

#m365 #hulajnogaelektryczna #allegro
  • 12
@HaPPe: @Andczej: Podpiąłem ją pod ładowarkę i normalnie działa wszystko - może to jednak jakiś błahy problem?
nie znam się ani troszkę na tym sprzęcie, sorry że wam ciągle zawracam głowę - bardzo doceniam waszą pomoc :)
@Andczej: znajomy mi powiedział że na reklamacje mogę czekać sporo czasu i zapewne będą kombinować by mi pieniędzy nie oddać i teraz zastanawiam się czy nie lepiej oddać ją do naprawy prywatnie :X
@HaPPe: @Andczej: Zrobiłem mały przegląd hulajnogi no i od spodu są małe wgniecenia i przetarcia plastiku, zahaczyłem kilka razy o krawężnik - więc raczej taką hulajnogę to nie specjalnie mogę zwrócić więc znalazłem już serwisanta od hulajnóg no i za stówkę mi sprawdzi co się zepsuło no i mam nadzieję że w tej 400 złotych różnicy wymieni mi to co się zepsuło :/
Lesrley - @HaPPe: @Andczej: Zrobiłem mały przegląd hulajnogi no i od spodu są małe wg...

źródło: comment_1614850342GixAXOG4W5VMY4m9m2jJfS.jpg

Pobierz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1