@WojowniczyKamil: na najtrudniejszym poziomie największym przegięciem jest ogromny wzrost siły ludzkiej dla AI, przez co wojny bardziej przypominają sceny z Żołnierzy Kosmosu i walkę z rojem robactwa, niż historyczne wojny :d 0 immersji. hard jest już ok, zwiększa trudność ale bez przesady.
@WojowniczyKamil: Tylko bardzo trudny. Pograsz trochę to się przyzwyczaisz. Jestem zaawansowanym moderem, znam tę grę od podszewki, wiem jak komputer potrzebuje tych bonusów wy w minimalny sposób wyrównać dysproporcję pomiędzy graczem.
@Narcyz_: @wasber @CzystyJez @Baleburg @Kaiborr @NieBojeSieMinusow Bonusy są niezbędne by wyrównać ogromne uprzywilejowanie gracza wynikające ze stworzonych mechanik, które w praktyce służą tylko graczowi. Bonusy z bardzo trudnego to nic wobec niewidocznych z pozoru bonusów jakie otrzymuje gracz. Każdy szanujący się grajek gra na bardzo trudnym, wszystko co niżej to poziom samouczka. Nie mogę uwierzyć, że ktoś kto przegrał w tę grę kilkaset godzin wciąż może pomykać na tych żałosnych poziomach
@Narcyz_: @wasber @CzystyJez @Baleburg @Kaiborr @NieBojeSieMinusow Sama możliwość swobodnego doboru idei przez gracza jest ekstremalnie dużym ułatwieniem. Optymalne kombinacje idei militarnych właściwie gwarantują wygraną w każdej bitwie. Boostowanie prowincji pozwala z małego terytorium zrobić mocarstwo itp itd.
@IdillaMZ: teraz już nie gram tak dużo, ale wcześniej grałem na bardzo trudnym.
Optymalne kombinacje idei militarnych właściwie gwarantują wygraną w każdej bitwie
o to mi właśnie między innymi chodzi. AI nie bierze najlepszych idei, nie buduje dobrze wraz ze wzrostem poziomu, nic nie robi lepiej, oprócz tego że ma duże bonusy.
@DonTadeo: @Prince69: Rozegralem setki kampanii na bardzo trudnym, nigdy nie korzystalem z zadnych pomocy, jakichs wyliczen. Nie ogladalem nawet gejmplejow. Omijam szerokim lukiem dyskusje o mechanice. Tylko wlasne strategie.
@Narcyz_: To bardzo latwo modowalne. Moge ci zrobic moda gdzie SI zawsze bedzie bralo najlepsze idee. Ale to gracze tego nie chca, bo nie byloby latwego bicia komputera. Sam zrobilem moda w ktorym dobor idei jest uzalezniony od cech wladcy. Zeby byla bardziej urozmaicona i roleplejowa rozgrywka. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2232229850
Sama możliwość swobodnego doboru idei przez gracza jest ekstremalnie dużym ułatwieniem. Optymalne kombinacje idei militarnych właściwie gwarantują wygraną w każdej bitwie. Boostowanie prowincji pozwala z małego terytorium zrobić mocarstwo itp itd.
o to mi właśnie między innymi chodzi. AI nie bierze najlepszych idei, nie buduje dobrze wraz ze wzrostem poziomu, nic nie robi lepiej, oprócz tego że ma duże bonusy.
Sam zrobilem moda w ktorym dobor idei jest uzalezniony od cech wladcy. Zeby byla bardziej urozmaicona i roleplejowa rozgrywka.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2232229850