Wpis z mikrobloga

@trejn: Kto miał zagrać w CP już zagrał. Druga fala graczy będzie raczej po premierze na obecną generacje konsol. Ale to pewnie troszkę poczekamy, by tylko w tym roku chociaż.
Sam przeszedłem i już nie gram a wciągnąłem grę jak n------n kreskę.
  • Odpowiedz
@cin123654: Masz potroluje trochę ja, super cudowna gra zmaga się z błędem od 7 lat , "Ostatecznie udało się. T0ST, korzystający z komputera o średnich parametrach, skrócił czas ładowania trybu online o prawie 70 procent. To wszystko z pomocą małych zmian w wadliwym kodzie gry. Oto szczegółowy opis, jak udało mu się tego dokonać."

Jakiś typ rozwiązał problem, który wielkie studio R nie mogło naprawić w 7 lat

https://www.gry-online.pl/newsroom/gta-online-wadliwy-kod-przyczyna-dlugich-loadingow/z31f5eb
  • Odpowiedz
@trejn: Programista ma nadzieję, że Rockstar pochyli się nad tym bugiem i wyda oficjalną łatkę, ponieważ jego zdaniem może zostać to naprawione w jeden dzień, przez jednego człowieka.

Cudowna gra naprawiona po tylu latach przez jedną osobę !!!

@Lunattyk: Ja pokazuje fajne aspekty gry, mówiąc że ma błędy. a kolega siedzi całe dnie i szuka jakie to CP jest okropne, podłe i tak dalej - oczywiście nie na
  • Odpowiedz
via Android
  • 4
@Variv A co wiedzmina i dying light jeszcze ludzie nie przeszli po 6latach? Według twojej teorii ilość graczy powinna tam oscylować w setkach. Dziwna sprawa
  • Odpowiedz
  • 1
@Variv A co wiedzmina i dying light jeszcze ludzie nie przeszli po 6latach? Według twojej teorii ilość graczy powinna tam oscylować w setkach. Dziwna sprawa


@trejn Co roku przybywa nowych graczy, którzy nigdy nie grali w W3 (czy inne gry z resztą też) . Przykładowo 6 lat temu ktoś nie grał w W3 bo miał 10 lat, teraz ma 16 i gra itp.
W CP też ludzie będą grać za
  • Odpowiedz
@trejn: Dying Light 2 wspaniałe idzie w ślady CP77. Mają taki b----l w studio, że po 6 latach dalej gra leży i kwiczy a chcą ja wydać w tym roku XD
  • Odpowiedz