Wpis z mikrobloga

Chyba jedna z niewielu recenzji @meat_rpg (w polskim necie znalazłem dwie, obie negatywne). Recenzent Wulgarny świetnie podsumował różnież moje uczucia, jakie mną targają podczas gry (jestem może po 8h gry, jest ciężko gameplayowo, ale zaparłem się i skończę i napiszę coś więcej).

Ale to, co najbardziej szokuje, to komentarze twórców pod tym filmem ("karawana jedzie dalej xD" i zapowiedź kampanii międzynarodowej (kickstarter?)). To świetny przykład tego, jak nie prowadzić komunikacji słabej gry.

Nie wspominając o całym procesie wydawniczym tego mięsa - kampania na wspieram.to i zebrana duża kasa, premiera w dzień steamowych promocji, cena 108zł za zabugowaną grę).

#meatrpg #gry #steam #indiegames
v.....l - Chyba jedna z niewielu recenzji @meat_rpg (w polskim necie znalazłem dwie, ...
  • 60
@meat_rpg: recenzować muszę to co dostaje i to co dostają gracze - taki jest mój obowiązek jako recenzenta. Zresztą, to samo się tyczy @czinczinatti - zrecenzował to co dostał, zgodnie z tym co doświadczył, i jakkolwiek by nie #!$%@?ł w trakcie, to każdy bluzg jest w jakiś sposób zaargumentowany.
Tak jak wspominałem w wymianie maili, wywiad będzie opcją w przyszłości.
Ale najpierw recenzja.
No i jako twórcy ostateczną odpowiedzialność za decyzje
@ja-jasiek: kolejny raz źle odbierasz moje słowa. Fabuła główna jest gotowa, sama gra wymaga kilku szlifów, nad którymi pracujemy. Niekończenie produktu znaczy nic innego jak CIĄGŁY ROZWÓJ produktu.
@meat_rpg: dodajecie takie rzeczy jak zmianę wyglądu głównego bohatera, crafting. Macie błędy w dość podstawowych rzeczach. To brzmi jak elementy bazowe gry.
Jakby to się objawiało posiadaniem sprawnej gry o kompletnej podstawie i dokładaniem jedynie dodatkowego contentu w postaci kolejnych questów, przeciwników, przedmiotów, a w pewnym momencie funkcji sieciowych? Spoko.

W sytuacji, kiedy dalej rozwijacie bazę produktu? Early Access.
@denis-szwarc: tldr - koledzy wypuścili niedopracowaną grę, nie oznaczyli jej jako Early Access, na krytykę reagują filozofią XD lub jej spinoffem a z Steama ponoć znikają negatywne recenzje gry

Zostałeś przywołany, bo z tego co widzę, to EarthX to twoje dzieło i ktoś w wątku chciał byś podzielił się swoją mądrością odnośnie samodzielnego dowożenia projektów growych tak, by nikogo nie #!$%@?ć
@ja-jasiek: tzn EarthX robię jako hobby po szkole więc jakby nie wiem co tu dużo mówić, ale jak coś wydaję (aktualiazję) to zawsze staram się z kolegami testować, aby wyłapać i naprawić te naprawdę proste błędy i niedopatrzenia. Startowałem też w Early Access w wakacje 2019 i od tamtej pory staram się brać wszelki feedback od każdego gracza (głównie Discord) i połączyć wszystko w całość żeby powstała najlepsza możliwa mechanika w
@meat_rpg Ustalcie jeszcze raz kto prowadzi kanały w socjal mediach. Wiadomo, jak komuś się nie podoba co się długo tworzyło to bardzo boli, ale w taki sposób krytyki się nie przyjmuje. Jeśli dokładacie podstawowe klocki do projektu (sfx to jest absolutna podstawa, jeśli chcecie się spierać to crafting też) to mogliście startować w early accesie i stopniowo podnosić cenę. Jest mega dużo lepszych indyków które teraz startowały w okolicach 50 zl (the
@meat_rpg: Negatywne recenzje mnie zasmuciły, bo każda gra to mimo wszystko masa pracy i dużo pasji włożonej w projekt więc ja zawsze kibicuję każdemu. Jestem gamedevem i wiem jak stresujący potrafi być okres premierowy, już nie jeden taki okres mam za sobą. Ale też jako gamedev zupelnie nie wyobrażam sobie takich działań na social mediach... a nawet marketingowcem nie jestem, ale wiem jak się zachować w necie podpisując się pod swoją