Wpis z mikrobloga

Chyba jedna z niewielu recenzji @meat_rpg (w polskim necie znalazłem dwie, obie negatywne). Recenzent Wulgarny świetnie podsumował różnież moje uczucia, jakie mną targają podczas gry (jestem może po 8h gry, jest ciężko gameplayowo, ale zaparłem się i skończę i napiszę coś więcej).

Ale to, co najbardziej szokuje, to komentarze twórców pod tym filmem ("karawana jedzie dalej xD" i zapowiedź kampanii międzynarodowej (kickstarter?)). To świetny przykład tego, jak nie prowadzić komunikacji słabej gry.

Nie wspominając o całym procesie wydawniczym tego mięsa - kampania na wspieram.to i zebrana duża kasa, premiera w dzień steamowych promocji, cena 108zł za zabugowaną grę).

#meatrpg #gry #steam #indiegames
v.....l - Chyba jedna z niewielu recenzji @meat_rpg (w polskim necie znalazłem dwie, ...
  • 60
@vg24_pl: jakie pretensje? odbiór rzeczywistości i retorykę masz mocno zakrzywioną. Trzymajcie się, jadę dalej z karawaną. Może do zobaczenia po patchach albo na kampanii międzynarodowej
@meat_rpg: spoko, ale wiecie, że wysyłając kopie recenzenckie niedopracowanej wersji gry, do której nawalacie bugfix za bugfixem narażacie się na realną szansę na poważną krytykę niedopracowanej i nieprzemyślanej gry?

Bo umówmy się tak - jeżeli poważnie robiliście playtest gry i myśleliście, że bez SFX jest spoko... to załatwcie sobie jakiś testerów na outsourcingu przy przyszłych projektach albo przy rozwoju gry.

EDIT: jako powód takiego stanu rzeczy chciałem przyjąć produkcję w niewielkim
@meat_rpg: oczywiście, ja to rozumiem, ale nazywając grę o takim stopniu dopracowania pełną wersją i wrzucając ją w cenie większej o 19 złotych od Hadesa jesteście skazani na krytykę.

Rozumiem naukę na własnych błędach. Ale fakt, że w chwili kiedy zaczynam pisać recenzję gra dalej nie ma oznaczenia Early Access uważam za, sorki, ale kpinę. Wy nie macie drobnych kosmetycznych błędów do poprawienia. Wy dodajecie konkretne funkcjonalności i poprawki do rzeczy,
@ja-jasiek: chętnie porozmawiam z Tobą porozmawiam i opowiem Ci, jak wyglądał nasz projekt od wewnątrz. Może dzięki temu, będziesz mógł spojrzeć na projekt z szerszej perspektywy i zrozumiesz nasze decyzje, które nie były łatwe.
@ja-jasiek: projekt nie jest skończony i długo jeszcze nie będzie. Rozwiniemy grę o funkcjonalności i fabułę, której miało tam nie być. Jest to nasz ukłon w stronę graczy, którzy dali nam kredyt zaufania.