Wpis z mikrobloga

@M1PH6_5: Na OC ma wpływ wiele czynników, oprócz pojemności również jest to między innymi marka i model pojazdu. Nie wiem jak obecnie są rozpatrywane przedziały, podejrzewam że różni ubezpieczyciele różnie to liczą ale też kiedyś spotkałem się z przedziałami takimi jak pisze @Ironus - powyżej 2.0 była jedna stawka.
@Ironus: Nie znam niestety mirko-ubezpieczycieli, jak znasz to proszę napisz na priv, z góry dziękuję ( )
Szczególnie, że Olds raczej nie wyjdzie tanio.
Szczególnie, że Olds raczej nie wyjdzie tanio.


@M1PH6_5: Żebyś się nie zdziwił, im rzadszy samochód to tym ryzyko a co za tym idzie składka może (ale nie musi bo trudno powiedzieć jak ubezpieczyciele to liczą) być niższe.

@M1PH6_5: A podaj markę, model i pojemność tego auta to zobaczę dla siebie. Z ciekawości wpisując swoje dane na stronie AXA Direct wyliczyło dla mnie (Lublin, ponad 10 lat przebiegu, jedna szkoda ponad
@Ironus: nie, nie prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°) OC ppm dalej dzieli się na obszary, które mają, dla różnych TU, różną rentowność, zmieniającą się w czasie. Przejęcie danego obszaru lub jego pozbycie się jest robione taryfami właśnie.
Oczywiście temat jest bardziej skomplikowany i działania są o wiele precyzyjniejsze niż atakowanie konkretnej pojemności - ale tak, taka sytuacja może mieć i miała już miejsce wielokrotnie
@jadalny_kasztan: ależ ja się zgadzam z tym, że OC nie zależy tylko od pojemności, natomiast w momencie kiedy jest to jedyna zmieniająca się wartość w kalkulacji, to można zaobserwować schodki o których mówiłem.

Dokładnie dwa lata temu przeglądałem oferty dla Merca W211, nad którym się zastanawiałem (w końcu padło na W220, ale to już inny temat). Używałem do tego internetowych porównywarek (tak, tak, wiem, to zło i nie są w stanie