Aktywne Wpisy
iErdo +408
No więc skiepściłem xD Czemu? Bo jestem głupi. Generalnie ładnie to sobie wymyśliłem, ale nie wziąłem pod uwagę wody za Zimorodkiem, i to co w wizjerze wyglądało fajnie, na kompie wyglądało okropnie, odbicia wody wzmacniają efekt aberracji chromatycznej i dziwnego rozszczepiania światła, więc Zimorodek był w złym stanie. ALE żeby dowieźć, to postarałem się coś z niego wykrzesać, musiałem zasymulować inne tło. Ogólnie normalnie bym nie edytował tego zdjęcia i je wyrzucił.
placebo_ +197
ciekawostka: internetowy sklep Cejrowskiego jest zamknięty w niedziele xDD #cejrowski #bekazkatoli
Zostań na chwilę i posłuchaj.
− 70% to znane obrazki z gry, 30% natomiast to nowe doznania wizualne. Twórcy tłumaczą to mniej więcej w taki sposób: "70% to jest to, co działa i czego nie ruszamy - tego, co jest wiernie odwzorowane. A 30% ma to wyciągnąć jeszcze bardziej". Czego przykładem może być istniejący w dokumentacji i w grze czosnek w tawernie, o którego istnieniu mało kto wiedział, bo kto rozczytywałby się w pikselach - teraz został wymodelowany.
− Resurrected czyni Diablo 2 grą 3D, oryginalne Diablo było 2D ze sprite'ami z modeli 3D.
− Wszystkie przedmioty zostały wymodelowane na nowo, mało tego, teraz możecie spodziewać się, że przedmiot, który założycie będzie wyglądał na waszej postaci dokładnie tak samo, jak wygląda w ekwipunku.
− Vicarious Visions wcieliło się w swoje naturalne role, ale w przypadku Resurrected zostali również archeologami. Wykorzystali cały dokument należący do Blizzard North, aby dowiedzieć się m.in. o wspomnianym czosnku i w ogóle zadbać o możliwie wszystkie detale, których wcześniej mogliśmy nie zauważyć albo z których zrezygnowano przez dawne ograniczenia sprzętowe. Skorzystano także z wiedzy, którą wykorzystano przy tworzeniu pierwszego Diablo, a nawet jego plików źródłowych.
− Teraz, jak w przypadku nowoczesnych gier ARPG hack'n'slash, będziemy mogli przybliżyć kamerę i przyjrzeć się postaci.
− Za pomocą jednego przycisku będziemy w stanie w biegu przełączać się pomiędzy klasyczną grą a Resurrected, jako że Resurrected to tak naprawdę nakładka, a stara gra nadal działa w tle.
− Jak ww., dlatego cała "logika za grą" w rzeczywistości wciąż działa w 25 FPS-ach, bo każda mechanika została powiązana z klatkami już lata temu. Ale Resurrected śmiga już jak miło z większym framerate.
− Wszystkie filmy, przerywniki dostępne w grze również zostały odnowione.
− Odświeżono audio, dodano również nowe dźwięki np. otoczenia, stąd w dżungli będzie nieco więcej życia, jak i przy efektach. Nie dokonywano zmian w dźwiękach rozpoznawalnych, np. czaszki.
− To jak wygląda loot czy jak spawnią się potwory i wszystkie pozostałe mechaniki - nic tutaj nie ulega zmianie, to ta sama gra, tylko wizualnie odmieniona. Nadal ucieszycie się z Mocy Tyraela i innych rzadkich przedmiotów jak należy.
− Wszystkie poważne zmiany były wetowane słowami "czy to nie jest za dużo?". Różnicą w tym jednak jest już wspólna skrytka, jako że ludzie i tak kombinowali z mułami. Twórcy chętnie przy okazji testowania gry posłuchają, czego jeszcze może brakować oryginalnej grze, a nie uczyni jej innym doświadczeniem.
− Na interfejs nałożono zmiany z drobną reorganizacją, ale nic, w czym nie dałoby się połapać.
− To, co możemy kojarzyć z modyfikacji - dodano okienko z zaawansowanymi statystykami, tak że przestaniemy samodzielnie dodawać sobie w głowie procenty z różnych przedmiotów, żeby wiedzieć ile co wynosi.
− Automatyczne podnoszenie złota - z opcją wyłączenia, jak ktoś lubi klikać i na to.
− Przez to, że gra wyjdzie również na konsole, to PC otrzyma wsparcie dla kontrolera, przy czym nadal będziemy układać sobie w ekwipunku wszystko jak chcemy.
− Gra z kontrolerem i na konsolach wygląda trochę inaczej, to znaczy taki teleport musi działać inaczej i dystans jest domyślny, a z użyciem myszki możemy teleportować się tam, gdzie chcemy.
− Nadal można stworzyć postać, którą zagramy w classica bez dodatku Lord of Destruction.
− Będzie można porównywać ze sobą przedmioty, założony z tym z ekwipunku, ale bez rekomendacji na miarę Diablo 3 czy czegokolwiek innego, jako że Diablo 2 pozwala na znacznie więcej niezależnie od klasy postaci.
− Język polski oczywiście dostępny, a nawet dodano 5 nowych, innych języków.
− Niektóre z miejsc bardziej mrożą krew w żyłach, ze względu na nowe oświetlenie gry.
− Oświetlenie 3D to jedno z największych usprawnień. Gra wygląda jeszcze lepiej i mroczniej niż wcześniej, zwłaszcza kiedy przychodzi nam patrzeć na efekty czarów, np. błyskawice.
− PvP zostaje, ta sama mechanika, handel wygląda tak samo.
− Trochę usprawnień dla Battle.net, znaczy się lobby, szukania gier i tak dalej, również tych sztuczek, z których kiedyś korzystali sami gracze.
− Ladder resetować ma się częściej, nie co 6 miesięcy.
− Zapisane zostaną poprzednie laddery i osiągnięcia graczy.
− Postacie przestaną znikać, nie trzeba będzie się logować co jakiś czas online.
− I otrzymamy globalne serwery, czyli zagramy z ludźmi z całego świata.
− Nazwy postaci będą mogły się powtarzać, do nich zostanie dodany Gamertag, Battle.net ID i tak dalej.
− Oszustwa takie jak duping, boty i tym podobne powinny pojawiać się mniej, ze względu na m.in. nową technologię Battle.net.
− Można spokojnie grać offline, ale tych postaci nie przerzucimy na grę online.
− Gra pojawi się w 2021 roku.
− Możesz zapisać się do testów już dziś, pod tym adresem.
eot.
#diablo2 #diablo #blizzard #blizzcon #gry
Brzmi to świetnie. Aż się zastanawiam po co oni tworzą d4 ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Jestem nawet ciekaw jakiego logicznego fikołka #!$%@?ą tym razem żeby uzasadnić niedodanie obiecanych w zapowiedzi funkcji do remastera ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
No i gra na ostatnim patchu 1.14
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@krne: Ja biorę. Też z nadzieją, że modyfikacje się przeniosą i na to (i powstanie ich więcej), bo otrzymają nieco więcej możliwości np. możliwość wprowadzenia nowych itemów, w sensie arcików przy tym i tak dalej. To chyba też padło w deep dive.
Diablo 3 było najlepszą odsłoną serii, a odgrzewanie Diablo 2 to wynik niemocy twórczej w Blizz a nie wybitności dwójki