Wpis z mikrobloga

O, w końcu ktoś prawdę powiedział.
Gry zawsze przechodzą największy przeskok, gdy zaczyna się nowa generacja konsol.
Najbardziej popularne gry na PC to zawsze jakieś popierdółki, które graficznie są kilka generacji wstecz. Większość graczy na PC ma złomy, które ledwo pozwalają włączyć grę. Na steamie najbardziej popularna karta graficzna to 1060- o LOL. Jak to ma się mierzyć ze sprzętem i optymalizacją PS5 oraz Xbox Series X?
Dobrze, że rozpoczęła się nowa generacja, tylko teraz Pececiarzom znów zajmie parę lat zanim nadgonią konsolę, jak im się już uda w końcu odkupić karty z serii 30xx od kopaczy bitcoinów xD
#gry #konsole #pcmasterrace #cyberpunk2077 #ps5 #xbox
Kosmox30 - O, w końcu ktoś prawdę powiedział.
Gry zawsze przechodzą największy przes...

źródło: comment_16136567240xWz1mEaaBzDuZ0yPrp9La.jpg

Pobierz
  • 83
  • Odpowiedz
@Kosmox30: No trochę racji w tym jest ale nie dlatego że konsole są lepsze tylko dlatego że łatwiej na nie robić gry. Stała konfiguracja sprzętowa ułatwia robotę deweloperom, taka prawda.
  • Odpowiedz
@Kosmox30: konsole są hamulcem, który z każdą generacją zostaje zwolniony na chwilę a potem znowu jest zaciągany ¯\_(ツ)_/¯

No, ale właśnie przy okazji Valheim mozna śmiało powiedzieć, że grafika gówno znaczy w grach, liczy się pomysł, także nie ma co płakać.
  • Odpowiedz
@Czarna_ksiazka: No i gdzie te PC only gierki które przełamują technologiczne bariery? Nikt ich nie robi, bo kupiłaby je garstka, którym by odpaliły xD
Dlaczego pececiarze uroili sobie, że konsole jakoś blokują produkcję ich gierek?
  • Odpowiedz
@Kosmox30: oj tak to nie mów xD sytuacja wygląda inaczej.

Graczy konsolowych jest więcej, niż graczy z mocnymi pecatami, bo jak wiadomo są odpowiednio droższe(i zawsze tak było). Z tego prostego ekonomicznego powodu gierki robi się na konsole, bo rynek jest większy.

Dlaczego pececiarze uroili sobie, że konsole jakoś blokują produkcję ich gierek?


Bo tak jest.
  • Odpowiedz
konsole są hamulcem, który z każdą generacją zostaje zwolniony na chwilę a potem znowu jest zaciągany ¯_(ツ)_/¯


@Czarna_ksiazka: hamulcem są coraz wyższe ceny sprzętu na PC. Wszystkich komputerów graczy na PC jest pewnie kilkaset milionów, ale ludzie siedzą na paździerzach pokroju GTX 1050ti już 5 rok i trudno się im dziwić skoro nVidię #!$%@?ło z cenami, a AMD w zasadzie nie istnieje. Teraz jeszcze doszli górnicy.

Drących japę "PCMR" i
  • Odpowiedz
@Kosmox30: jak developer ma zrobić grę na konsole, to musi kombinować aby gra działała 60fps przy jak najlepszej grafice. Robią więc różne sztuczki i fikołki aby zoptymalizować grę? A PC? #!$%@?ć optymalizację, #!$%@? ci chodzi? Bo pewnie nie masz najnowszej karty za 4k zł. Taki Cyberpunk. Optymalizacja leży, a na konsolach jak gówno wygląda.
  • Odpowiedz
@Kosmox30: 1. W konsolach sprzet AMD a on jest znany z małej mocy. 2. Wydajność RT nowych konsol ponizej najslabszej karty RT dostepnej na rynku ( 2060 ). 3 . dysk ssd w konsoli dopiero w 2021 roku w PC były już w 2012. 4. Powiedzenie że oko ludzkie nie widzi wiecej jak 30 fps wzieło sie z tego że konsole nie potrafiły dać wiecej wiec trzeba było glupotę wymyślec.
  • Odpowiedz
@Kosmox30: Ja wiem, ze bait ale prawda jak zawsze leży gdzieś po środku. Ludzie krzyczący o PC master race w większości maja jakieś stare złomy albo laptopy. Odsetek naprawdę potężnych komputerów gamingowych jest marginalny. Do tego dochodzi fakt, ze na zachodzie kombo konsola plus słaby laptop albo MacBook to standard. Zwyczajnie nie opłaca się robić gier korzystających z mocy współczesnych potworów bo nikt w nie nie zagra.
Z drugiej strony
  • Odpowiedz
Lol, przecież jakby nie było konsol to od razu by ktoś napisał, że "biedaki z #!$%@? komputerami hamują postęp gierek" XD Taka prawda. 99% obecnych graczy nawet nie może odpalić gierki w 4k a co dopiero 4k/120-144 hz XD
  • Odpowiedz