Wpis z mikrobloga

No jeśli dla Ciebie fakt, że anonimowa osoba kupuje losowe auto zasługuje na uwagę bo w Polsce mało się sprzedaje nowych auto to wielkie XD to może zainteresuje Cię również jestem po porannej toalecie i śniadaniu. Żeby chłop jeszcze zapowiedział recenzję jak na kanale ZacharOFF to super albo cokolwiek więcej napisał bo na rynku jest przecież kilka modeli hot hatchy więc dlaczego ten, ale tu nic. Jest to po prostu śmieciowy kontent
  • Odpowiedz
@cwlmod: No ja właśnie w tym roku ambitnie nosiłem się z zamiarem kupna Hothatcha segmentu C, ale jak sobie sprawdziłem konfiguratory nawet z uwzględnieniem szacunkowego rabatu to troche mi kopara opadła :) Ostatnie 3 lata to jest masakryczny wzrost cen, szczególnie tego typu samochodów - jeśli dobrze pamietam cennik Megany 4RS (nie trophy) startował w momencie jej debiutu od około 127-129 tysięcy. W tym momencie chyba ~ 155 (wiem że
  • Odpowiedz
No mówię Kano fajny chłop zgadzam się XD tylko dalczego nazywasz go dzbanem i używasz wulgarnych slów, ładna tu mi dyskusja. Niezły z ciebie manekin.
  • Odpowiedz
@widme: wziąłem manuala, lubię mieć kontrolę nad samochodem ( ͡ ͜ʖ ͡)
@masz_fajne_donice: jeździłem tym samochodem po mieście prawie godzinę w ramach jazdy testowej i spalanie mi wyszło coś koło 9l- może komuś wywaliło 15l bo miał dość dynamiczny styl jazdy?
  • Odpowiedz
jeździłem tym samochodem po mieście prawie godzinę w ramach jazdy testowej i spalanie mi wyszło coś koło 9l- może komuś wywaliło 15l bo miał dość dynamiczny styl jazdy?


@Skurviduplo: Jeździłeś benzyniakiem 2.7 litra 320 KM?
Spalanie sprawdzasz w komputerze :D
Tam zaniżane jest standardowo.
  • Odpowiedz
@kamillo1493: To prawda. Auta ogólnie bardzo podrożały przez te nowe normy emisji spalin. Ja pierwotnie chciałem kupić polo gti za 115k ale pewnego lipca 2019 roku weszła podwyższa i ta sama konfiguracji wyniosła 125k to już się mocno zacząłem zastanawiać. Wtedy zacząłem pytać o hyundaia i30N i w końcu zagadał do mnie sprzedawca z ofertą 130k. Zastanawiać się nad nią nie musiałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
wziąłem manuala, lubię mieć kontrolę nad samochodem ( ͡ ͜ʖ ͡)


@Skurviduplo: Hehe zabawne, że za pół roku przestaniesz chcieć mieć kontrolę nad autem a po pierwszej wizycie na torze zastanowisz się po #!$%@? to gówno pakować do auta sportowego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak zgaduję
  • Odpowiedz
tam jest benzyniak 2.3litra 280 KM


@Skurviduplo: Jak odbierzesz auto i je dotrzesz to rozejrzyj się za chiptuningiem na gwarancji. Nie rozminiałem tematu w Polsca ale wiem że w angli są 2-3 sieci warsztatów które wgrywają chipa z autoryzacją forda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@cwlmod: Tańszego na pewno nie, aczkolwiek liczę się z tym. No i pewnie będę się już wtedy rozglądał za czymś 4x4 pokroju Audi S3 bo czas spróbować czegoś innego niż FWD ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz
@kamillo1493: Meh, już lepiej RWD. W normalnej jeździe nowoczesne systemy ESP nie pozwolą ci wjechać do rowu o ile jedziesz normalnie, więc strachu nie ma. A jak coś to wyłączasz kontrolę trakcji i driftujesz ile chcesz :)

Jeśli dotychczas jeździsz FWD i nie musiałeś kupować 4x4 to znaczy, że nie potrzebujesz tego napędu. Większe koszty utrzymania (części/spalanie) nie są warte trochę lepszego odejścia ze stojącego startu.

Taka jest moja opinia
  • Odpowiedz
@cwlmod: Nie mam konkretnie parcia na ten rodzaj napędu, bardziej chodzi tu chęć pójścia w górę z mocą a z FWD te ~ 300 to już górna granica. Co do RWD - potrzebuje samochodu który pomimo dobrego "odejścia" jest jeszcze przy okazji praktyczny na codzień. Na tyle na ile mi wiadomo, do 200k w napędzie na tył nic takiego nie znajdę
  • Odpowiedz
@cwlmod: Może źle się wyraziłem - dla mnie segment C jest idealny, do tego lubie hot hatche, szczególnie z fajnymi pakietami wizualnymi. Trójka to już zwykła "cywilna" limuzyna z troche mocniejszym silnikiem - totalnie nie mój klimat (oczywiście pomijam Mki). No i jakbym wyklikał tam wszytko co chce to kwota byłaby znacznie wyższa.
Zostając w segmencie hot hatchy jedyny wybór to FWD albo AWD na ten moment (chyba że istnieje
  • Odpowiedz
@kamillo1493: RWD w hh to tylko w bmw f20 ale to juz będą używki. Wiadomo trzeba brać pod uwagę serwis ale auto daje mega frajdę z jazdy. Jedyny minus to mało miejsca w środku/bagażniku w porównaniu do konkurencji FWD. Ogólnie polecam. Rodzina 2+1 na pewno się zmiesci. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@cwlmod: Miejsce to mi akurat wisi i powiewa, rodzina jest 2+0 i większa nie będzie :>. Istotne jest dla mnie tylko to żeby miał 5d i bagażnik na tyle duży żeby sie spakować na jakieś dłuższe wakacje. No ale nie ma co teraz dywagować, Fiesty jeszcze nie odebrałem to nie czas myśleć o kolejnym aucie. Zobaczymy czy w 2023 jeszcze cokolwiek z tego segmentu zostanie ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
@Skurviduplo: Powodzenia Mirku, Focus ST to super auto. Wiadomo, jeśli chodzi o performance to ustępuje Type-R, ale to też jest trochę inne auto - takie całkiem nie-daily.
Focus ma swoje wady - jak brak custom mode i elektryczny ręczny ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale w przyjemności prowadzenia nagradza to wielokrotnie.
z.....z - @Skurviduplo: Powodzenia Mirku, Focus ST to super auto. Wiadomo, jeśli chod...
  • Odpowiedz
Jak odbierzesz auto i je dotrzesz to rozejrzyj się za chiptuningiem na gwarancji. Nie rozminiałem tematu w Polsca ale wiem że w angli są 2-3 sieci warsztatów które wgrywają chipa z autoryzacją forda ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Czegoś takiego jak autoryzacja Forda nie ma, ale Dreamscience, przynajmniej na swojej stronie pisze, że po wgraniu ich softu nie resetuje licznika odpaleń. Co do Mountune nigdzie się takiej informacji nie
  • Odpowiedz