Aktywne Wpisy
Aryo +81
To nie koniec dobrych wiadomości. Jest taki żołnierz rosyjskiego VDV, który od dawna postuje swoje okopowe życie. Dodał smutnego posta, że "chłopaki ze 126 brygady już nie przekażą pozdrowień. Wszyscy zginęli 30 stycznia [...] Dowódcę 126 brygady trzeba rozstrzelać"
#aryocontent #rosja #wojna #ukraina
#aryocontent #rosja #wojna #ukraina
Karol_Kot +11
Sporo osób jest tutaj zdezorientowanych sytuacją, więc wyjaśniam. Jeśli czegoś zapomniałam, to proszę dopisać w komentarzu. Otóż, Kingi nigdy nie było, Baobab pewnie przeglądał randomową dziewczynę, bo jakoś nie wierzę, aby Tucznik specjalnie to zaplanował, jest za głupi. Niemniej jednak, zorientował się, że sądzimy, iż Kinga A. od smażalni ryb to jego nowa „kobieta życia”. Podsycał nastroje, Kinga A., zupełnie obca osoba oberwała rykoszetem, bo Tucznik postanowił się z nami zabawić, ukrywając
400km między Niemcami i Francją.
Odkryłem wadę aktywnego tempomatu. Jak radar złapie za dużą warstwę błota to przestaje działać. Jedyny sposób na utrzymanie stałej prędkości wtedy to ogranicznik, ale po czasie noga zaczyna drętwieć.
@ChickenDriver: Niestety durne niemieckie auto nie posiada zwykłego tempomatu. W sumie dobrze bo ile razy się przesiadam w auto ze zwykłym tempomatem przez pierwsze kilometry zapominam, że trzeba samemu hamować. Więc jak bym miał dwa systemy w jednym aucie to bym się kiedyś pogubił.
@takecare: 4 dni i 2400km mam do zrobienia i jeszcze do tego trochę pracy u klienta na miejscu.
@AdamES: poza ACC, w Skodzie też potrafi się pojawić błąd Front Assist (błąd parowania, czy coś). Do obydwu nie trzeba błota, starczy że pada lepki śnieg. Po przetarciu radaru systemy działają. (do ponownego zaśnieżenia)
Z ciekawości, oglądałem lusterka czy są tam jakieś czujniki, ale nie znalazłem przyczyny.
Gdy zapali się taki błąd, wyłączenie i włączenie zapłonu go kasuje.
A że auto w najmie to nie chce się bawić w samodzielne dłubanie w komputerze.
@AdamES: Dokładnie tak.
Do tego wspomniany asystent pasa czy front assist - pomimo że można się obejść bez tych systemów, a np. gdy front assist zadziała nie tam gdzie powinien (widzi przeszkodę i jej 'dynamikę', ale w grupie VW nie postrzega jeszcze całej sytuacji) to ja jednak czuję się pewniej,
To to wszystko to gnój spod kół a nie z opadu. W 85% przypadków mijania zapalają się same w słabych warunkach. w 15% sam o to dbam.