Wpis z mikrobloga

Odesłałem przez Allegro Smart zwrot do sprzedawcy. Po tygodniu napisałem do niego z pytaniem kiedy otrzymam zwrot a ten odpisał mi, że towar jest uszkodzony bo był źle zapakowany, a zapakowałem go identycznie jak do mnie przyszedł (Paczkomatem).

Teraz sprzedający mówi mi że spisze protokół (bo wcześniej tego nie zrobił) i ja mam reklamować.

No chyba jakiś żart? Minął tydzień, sprzedający przyjął towar i nie zgłosił przez tyle czasu zastrzeżeń. Jak to wygląda z punktu prawa?

#allegro #prawokonsumenckie
  • 5
@betaTrx przykro nam, że napotkałeś takie problemy. Masz rację, bez protokołu szkody i dokumentacji trudno będzie udowodnić Sprzedającemu w jakim stanie przesyłka do niego dotarła. Polecamy Ci założyć temu Sprzedającemu dyskusję, po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.