Wpis z mikrobloga

Mirki. Dostałem bojowe zadanie generowania ikon do iOSowej apki w mojej firmie.

Nie mam problemu z samym wygenerowaniem ikon. Używam do tego Image Asset Icon Resizer Lite.
Chodzi mi o to, że nie tworzy się plik AppIcon i AppLogo, tylko poszczególne ikony w różnych rozmiarach (tak jak wybrane jest w tym programie).

Wiecie może, jak z tym pomóc? Nie jestem #programista15k tylko zwykłym #helpdesk, który dostał takie zadanie do zrobienia w międzyczasie.

Dodatkowo, stworzyłem nowy asset dla ikon, ale nie widzę go w #xcode - są inne stockowe assety, które są w buildzie apki

Co ciekawe w Finderze widzę ten plik, ale jak wspomniałem w xcode go nie ma.

#ios
  • 3
  • Odpowiedz
@Bonkojad: wstępne rozwiązanie:
Jestem dzbanem, bo AppLogo i AppIcon to foldery, więc musiałem ręcznie dopasować ikony, ze względu na to, że Asset icon resizer nazywa ikony inaczej niż wymaga tego xcode (tak mi to wyglądało, bo ikony nie wpadły automatycznie, tylko musiałem przeciągać z palca). Temat braku assetów rozwiązałem na "chłopski rozum", czyli podmieniłem ikony w głównym assecie branym do buildu - nie muszę przez to zmieniać ustawień buildu ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz