Wpis z mikrobloga

pytanie czy #amazon testuje przesyłki wysyłane jako zwrot bo się zepsuło coś?
Bo moja myszka zaczęła źle działać (scroll dziwnie działał) i nic nie pomagalo - w tym powietrze sprężone itd. Logitech na supporcie powiedział że jest zepsuta, bym pisał z amazonem, oni nadali mi numer i kazali odesłać.
No i tak jeszcze podmuchaem trochę powietrzem bo jednak używam jej do pracy i chwilowo zaczęła działać poprawniej. Żeby nie było wcezśniej scroll się wciskał (wręcz idealnie, włacznie z ładnym dźwiękiem kliku), ale mimo tego nie działał albo był wieloklik. A tutaj jednak coś się przedmuchało i działa.
Ale już nadali przesyłkę i oddadzą hajs, a boję się że to uszkodzenie wróci czy coś (bo nie wiem czy znowu się coś nie zasyfi, a ponoć ze scrollami u logitecha różnei bywa), ale też nie chce odsyłać i dowiedzieć się że wszystko ok.
Więc pytanie czy testują taki prawie 2 letni sprzęt?
#gwarancja
#reklamacja