Wpis z mikrobloga

i zle gamma ustawiona


@SmugglerFan: gamma zalezy od indywidualnych preferencji (ja lubie mroczne miasto), kalibracji wyswietlacza (gram na tv i pod niego mam ustawiona gamme w grze) i softu odtwarzającego. masz ponizej przyklad tego samego filmiku odpalanego w dwoch roznych programach na domyslnych ustawieniach kolorow i gammy.

i też 6 lat temu:


ale jak to, jezdzenia samochodem, sygnalizacja swietlna i silnik renderujacy swiat w idealnie dopasowanym tempie do blyskawicznie mknących
pablo397 - > i zle gamma ustawiona

@SmugglerFan: gamma zalezy od indywidualnych pr...

źródło: comment_1611170162UkNeS7mP3iZL1PNETpUbdr.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@pablo397: w obu programach wyglada zle. po lewej masakryczny black crush, po prawej tez, tylko ze poszarzony. nic nie widac, blee.

no ja wiem ze nfs i arkham knight maja mniejszy scope niz cyberpunk 2077. po prostu sama grafika z twojego filmiku nie robi wcale wrazenia, nawet wyglada dosc slabo. wolumetryczne swiatlo ma tez za niska rozdzielczosc przez co jest pikseloza przy swiatlach (najbardziej to widac na koncu filmiku)

walka
  • Odpowiedz
o prostu sama grafika z twojego filmiku nie robi wcale wrazenia, nawet wyglada dosc slabo. wolumetryczne swiatlo ma tez za niska rozdzielczosc przez co jest pikseloza przy swiatlach


@SmugglerFan: ???? Co do świateł to się zgodzę, sam to zauważyłem, ale jaka gra o takiej skali ma na tyle lepszą grafikę od CP, że nazywasz ją słabą?
  • Odpowiedz
@Nihas: zalezy gdzie. ma bardzo nierowna grafike, wiec sa tez ladne momenty a sa tez takie slabe. wiec np. jezdzenie po nocnym miescie bylo ladniejsze juz 6 lat temu jak wyzej pokazalem.

spidermanowe odbicia raytracowane sa ladniejsze niz w cyberpunku
w 5:01 masz zmechacone ubrania na losowym npcu (ktos sie ostatnio jaral ze cyberpunk takie cos ma)
5:38 zobacz ten zasieg widzenia, npce i samochody sa az do samego konca
SmugglerFan - @Nihas: zalezy gdzie. ma bardzo nierowna grafike, wiec sa tez ladne mom...
  • Odpowiedz
spidermanowe odbicia raytracowane sa ladniejsze niz w cyberpunku


@SmugglerFan: Czy ja wiem, kwestia gustu, odbicia neonów w CP wyglądają świetnie.

w 5:01 masz zmechacone ubrania na losowym npcu (ktos sie ostatnio jaral ze cyberpunk takie cos ma)

na szybko umiałem znaleźć tylko te zdjęcie, ale moim zdaniem w CP
  • Odpowiedz
@SmugglerFan: Czy ja wiem, kwestia gustu, odbicia neonów w CP wyglądają świetnie.


@Nihas: zbyt rozmyte są

na szybko umiałem znaleźć tylko te zdjęcie, ale moim zdaniem w CP wygląda to lepiej.

tak, o tego screena chodzi. ale zauwaz że to ze spidermana to jest losowy npc z tłumu a w tej grze kamere masz nie FPP a daleko za plecami - bez robienia dziwnych rzeczy z kamera albo uzywania photo mode nawet nie bardzo masz jak zauwazyc te detale a mimo to one
SmugglerFan - > @SmugglerFan: Czy ja wiem, kwestia gustu, odbicia neonów w CP wygląda...
  • Odpowiedz
w obu programach wyglada zle. po lewej masakryczny black crush, po prawej tez, tylko ze poszarzony. nic nie widac, blee.


@SmugglerFan: tak jak pisałem, kazdy gra jak sie mu podoba - uzywam zestawu zewnętrznych filtrów (w tym m.in. bloom, który tak mocno widać) skalibrowanych do mojego tv - oryginalna gra tak nie wygląda.

wolumetryczne swiatlo ma tez za niska rozdzielczosc przez co jest pikseloza przy swiatlach (najbardziej to widac na koncu
  • Odpowiedz
daj link do konkretnej minuty w filmiku to się odniosą


@pablo397: odtad do konca, na tych lampach bardziej widac pikseloze https://youtu.be/dICMzmBmxu8?t=221 i jeszcze takie błyskanie jest. ta pikseloza jest przez niska rozdzielczosc wolumetrycznych swiatel. wlasciwie w twoim filmie to az tak nie widac bo ogolnie film jest mocno pokompresowany, w faktycznej grze jeszcze bardziej to kłuje w oczy.

masakra, strasznie niechlujna grafika wszedzie w tym cyberpunku. ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=37wTVU4cnf8 znalazlem na GOLu gdzie ktos chcial wysmiac hejtera pokazujac ta niby dobra mimike no i jest taka se i oczywiscie ciagle sie buguje
  • Odpowiedz
@SmugglerFan: CP też ma tryb 60 fps

ale nie trzymie dobrzy tych 60 fps (chyba ze sie cos zmienilo) a spiderman trzymie.

@pablo397: Czytałem że te słabe wolumetryczne światła to wina ustawienia wolumetryczna (chyba) mgła, i jak jest na ultra to światła wyglądają lepiej.


@Nihas: na ultra chyba dalej pikseloza
  • Odpowiedz
ale nie trzymie dobrzy tych 60 fps (chyba ze sie cos zmienilo) a spiderman trzymie.


@SmugglerFan: A to tego nie wiem, ale zgaduje że w patchu 1.1 który wlatuje za parę dni sporo optymalizację na konsolach poprawia.

na ultra chyba dalej pikseloza


Nie wiem nie sprawdzałem, ale możliwe, ogólnie z tymi światłami coś jest nie tak, wygląda mi to na jakiś bug graficzny, ale może takie zepsute to dodali do
  • Odpowiedz