Wpis z mikrobloga

Mirki pytanie, ile czasu w x-kom średnio czekacie na zakończenie procesu gwarancyjnego? Płytę główną wysłałem w zeszłym roku (hehe #pdk) i nadal dostaje tylko spam, mimo, że serwis już ją odesłał XD

1. Przesyłka została przekazana 2020-12-24 do serwisu zewnętrznego takie powiadomienie dostałem w panelu reklamacji x-kom
2. Realnie paczka trafiała do serwisu Asus dopiero 2021-01-08
3,4. W międzyczasie dostałem automatyczny spam "Dzień dobry, Twój sprzęt jest w serwisie producenta. Poprosiliśmy obsługę serwisu, żeby jak najszybciej rozpatrzyła Twoją reklamację. Nie dostaliśmy jeszcze odpowiedzi, kiedy wróci Twój sprzęt. Gdy tylko to się stanie, skontaktujemy się z Tobą mejlowo lub telefonicznie. "
4. W serwisie Asus widnieje data wydania produktu 2021-01-12
5. A ja przed momentem dostałem ten sam spam, że nie wiedzą co z moją płytą XDDDDDDDD

No wam powiem X-kom że macie tam super ludzi zajmujących się kontaktem ze serwisami, że prosicie i nie dostajecie odpowiedzi, a tymczasem płyta już została wysłana do was XD W ogóle to jest śmiech na sali, że muszę samemu szukać informacji co się dzieje z płytą, bo sklep tego nie umie zrobić XD


Mam nadzieję, że szybko ogarniecie moje zgłoszenie bo czeka ma mnie Cyberpunk2077 na jednej prawilnej platformie #pcmasterrace

#zalesie #xkom @x-kom
tRNA - Mirki pytanie, ile czasu w x-kom średnio czekacie na zakończenie procesu gwara...

źródło: comment_1610976767XpyCS33vyUf0ivhW0qXXNt.jpg

Pobierz
  • 3