Wpis z mikrobloga

Miał ktoś podobną sytuację w której linia lotnicza (w tym przypadku KLM) stwierdziła, że jak nie chcę vouchera to o zwrot pieniędzy mogę się ubiegać po roku? Lot został odwołany w czerwcu (był zaplanowany na lipiec). Esky zaproponował mi voucher albo czekanie za pieniędzmi rok. Pierwotnie stwierdziłem, że poczekam, ale teraz się zastanawiam się to trochę jaja, bo z tego co się orientuje to UE nakłada prawo nakazujące zwrotu pieniędzy do 14 dni.

#lotnictwo #wakacje #kiciochpyta #samoloty #wakacje #koronawirus #covid19 #booking
  • 2
  • Odpowiedz
@mioDuus: Chyba miałem podobnie z SAS i Gotogate.
Na początku 2020 kupiłem przez Gotogate bilety na lot SAS'em Warszawa -> Sztokholm -> Warszawa (weekend w czerwcu). Loty oczywiście został odwołany. Dzień przed wylotem zadzwoniłem do Gotogate, żeby dowiedzieć się co mam zrobić i na infolinii zaproponowali mi voucher, ale voucher mogłem wykorzystać na loty max do lutego 2021. Powiedziałem że mnie to nie urządza, bo chciałem lecieć na najdłuższy dzień roku
  • Odpowiedz