Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 222
Prawaczki kochane, czuję obowiązek wytłumaczyć, bo chyba nie czaicie. Lewica (nie mylić z liberałami) JEST za regulowaniem korporacji, w tym tzw. BigTech. Te teksty o "założeniu swoich mediów społecznościowych" to tylko parafrazowanie waszych bzdur o wolnym ryneczku i założeniu swojej firmy, jak ktoś jest biedny.

Chcieliście leseferyzm i wolny rynek? No to je macie!


#bekazprawakow #neuropa #antykapitalizm
Pobierz
źródło: comment_1610442779hd1ehYrcWUCfW1px8sNe6T.jpg
  • 99
@Soojin21: Lewica regulacją korporacji strzeliłaby sobie w stopę.

Prawda jest taka, że wolny rynek nigdy nie przestanie promować progresywnych treści, ponieważ z nich są większe pieniądze, oraz mają lepszy, bardziej familyfriendly wizerunek.

Cola stworzyła sobie nawet własnego świeckiego Mikołaja, aby zmaksymalizować zyski. Świat idzie w stronę progresywizmu, a regulacja wolnego rynku tylko to spowolni.
się liberałką gospodarczą


@KinkyFish: Więcej, nazywała się kiedyś libertarianką. Volta odwrotna do towarzysza rurkowca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Może to kwestia wieku, młodzi ludzie szukają, zmieniają - dlatego może agizm z mojej strony ale nie traktuje Uber poważnie deklaracji ludzi przed 26 rokiem życia ¯\_(ツ)_/¯
@thexDguy co ty #!$%@? chłopie, a o regulacjach antymonopolowych nie słyszałeś może nigdy?
Jak myślisz, ludzie i jakich poglądach je wymyślili i kto je wg ciebie chce najbardziej wdrażać? Wolnorynkowcy? No chyba nie xd
@slapdash:

Obecny wizerunek – czerwony płaszcz i czapka – został spopularyzowany w 1930 roku przez koncern Coca-Cola, dzięki reklamie napoju stworzonej przez amerykańskiego artystę, Freda Mizena. Na pewno jednak reklama ta pomogła utrwalić w powszechnej świadomości ten kostium świętego. Rok później nowy wizerunek św. Mikołaja przygotował, także na zlecenie Coca-Coli, Haddon Sundblom.


Najbardziej charakterystyczny element stroju świętego Mikołaja – czerwona czapka z białym pomponem, stała się jednym z komercyjnych symboli świąt