Aktywne Wpisy
wieszjo +12
Wykopki które znowu nabierają się na Natana bo trochę pokrzyczał żeby pokrzyczeć, nie jesteście jednak zbyt wymagającym audytorium ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#famemma
#famemma
Znowu pokochałeś Natana?
- Tak znowu go pokochałem 21.8% (39)
- Cały czas go kochałem 34.6% (62)
- Nie, już mi się przejadł i się nie nabiorę 2 raz 21.2% (38)
- Nigdy go nie kochałem, tfu. 22.3% (40)
filip9111111 +26
W 1 momencie zrobiłem błąd bo reklamowałem z gwarancji, a jakiś kretyn serwisant stwierdził, że głośnik gra i jest gitara (przy okazji mocne rozczarowanie serwisem #creative w Polsce).
Reklamowałem teraz już z rękojmi (z dokładnym opisem tego co nie działą, jak można to potwierdzić, jak i kiedy to zdiagnozowałem, czyli od razu po uruchomieniu itd) po tym jak serwis odesłał z tą informacją.
Niestety EURO RTV jeśli chodzi o obsługę reklamacji to jest porażka. Czy w przypadku rękojmi B2B jest jakikolwiek termin czy mogą to trzymać miesiącami i nic nie mogę zrobić? Przepisy trochę zagmatwane i nie znalazłem wprost odpowiedzi, a jedyne co się trafia o terminach to to że jest maks rok od zakupu łącznie na złożenie sprawy do sądu jakby co.
#firma #eurortvagd #prawo #rekojmia
Komentarz usunięty przez autora
Data zakupu: 22.11.2020. Tego samego dnia zgłoszenie reklamacyjne.
23.12.2020 wróciło z serwisu i od razu złożyłem reklamację z rękojmi.
Komentarz usunięty przez autora
@g0dl1ke: JESZCZE? Możesz rozwinąć... ?
Czyli ostatecznie będę musiał próbować reklamować na gwarancji jeszcze raz chyba / odwołać się od decyzji serwisu bo gwarancja nadal działa ...?
Komentarz usunięty przez autora
nie znalazłem nic o wyłączeniu rękojmi dla firm
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@g0dl1ke: nic nie ma na fakturze takiego
@zibizz1: @g0dl1ke: jakiś #!$%@? pomysł? Już nie mam pomysłu co mam robić w tej sytuacji