Wpis z mikrobloga

Hej! 1 raz trafił mi się problem przy zakupie na firmę i otrzymałem wadliwy produkt (głośniki, jeden kanał uszkodzony i gra bez wysokich tonów).
W 1 momencie zrobiłem błąd bo reklamowałem z gwarancji, a jakiś kretyn serwisant stwierdził, że głośnik gra i jest gitara (przy okazji mocne rozczarowanie serwisem #creative w Polsce).
Reklamowałem teraz już z rękojmi (z dokładnym opisem tego co nie działą, jak można to potwierdzić, jak i kiedy to zdiagnozowałem, czyli od razu po uruchomieniu itd) po tym jak serwis odesłał z tą informacją.
Niestety EURO RTV jeśli chodzi o obsługę reklamacji to jest porażka. Czy w przypadku rękojmi B2B jest jakikolwiek termin czy mogą to trzymać miesiącami i nic nie mogę zrobić? Przepisy trochę zagmatwane i nie znalazłem wprost odpowiedzi, a jedyne co się trafia o terminach to to że jest maks rok od zakupu łącznie na złożenie sprawy do sądu jakby co.

#firma #eurortvagd #prawo #rekojmia
  • 15
  • Odpowiedz
@g0dl1ke: Kurcze, w końcu nie napisałem wszystkiego.

Data zakupu: 22.11.2020. Tego samego dnia zgłoszenie reklamacyjne.
23.12.2020 wróciło z serwisu i od razu złożyłem reklamację z rękojmi.
  • Odpowiedz
jeszcze Cię nie obowiązuje


@g0dl1ke: JESZCZE? Możesz rozwinąć... ?

Czyli ostatecznie będę musiał próbować reklamować na gwarancji jeszcze raz chyba / odwołać się od decyzji serwisu bo gwarancja nadal działa ...?
  • Odpowiedz
Panie ****, nie wykonujemy ekspertyzy samodzielnie, musimy opierać się na opinii serwisu autoryzowanego serwisu Producenta. Reklamacja została zakończona, może Pan skontaktować się z dystrybutorem w tej sprawie.


@zibizz1: @g0dl1ke: jakiś #!$%@? pomysł? Już nie mam pomysłu co mam robić w tej sytuacji
  • Odpowiedz