Wpis z mikrobloga

Właśnie stuka głównie po jazdach po nierównościach. Jest to taki głośny stuk jakby waliło coś młotem w metal. Na przeglądzie facet mówił że wszystko w porządku i że normalnie to nie ma się do czego przyczepić i że przegląd by normalnie podbił. No ale wiadomo jak to na przeglądach. Jedynie właśnie zwrócił uwagę na luzy tam gdzie zdjęcie. Czy to powinno być na sztywno czy tam powinno to pracować?
  • Odpowiedz
@bartoszEQ: Jedź na inne SKP i za 20 zł sprawdzą Ci końcówki drążków kierowniczych. U mnie jedna była niedokręcona po wymianie. Wymieniłem półośkę, gumy wahaczy, końcówki drążków. W końcu się #!$%@?łem i pojechałem do SKP oddalonego o kilka km. Wyszło, że końcówka drążka byłą niedokręcona. Wróciłem, dokręciłem i spokój ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@bartoszEQ: Umnie było podobnie, pojechałem na stacje zdiagnozować co mi stuka wszystko było w porządku. Wkurzyłem się i postanowiłem wymienić poduszki. I to było to.
  • Odpowiedz