Wpis z mikrobloga

Cześć! Od jakiegoś czasu uczę się Pythona, bardzo mi się podoba ten język i poświęcam dużo czasu na przyswajanie wiedzy. Do tego znam podstawy MySQL. Dlatego też chciałbym w przyszłości iść w kierunku backend developera. Problem jest taki, że nie mam ukończonych studiów. Jestem po technikum informatycznym, ale obecnie studiuje inny kierunek. Często widzę wpisy, że rynek juniorów upadł, i bardzo ciężko dostać pracę bez studiów. Czy to prawda? Polubiłem programowanie, ale nie chciałbym żeby to poszło na marne
#programowanie #python #backend
  • 6
@ATLETICO: NIe. Jezeli jestes ogarniety i masz w portofolio cos godnego uwagi, to kazdy zagladnie z ciekawosci. Rynek seniorow jest malutki i firmy miesiacami ich szukaja. Czasami ida w kierunku wziecia juniora/mida i douczenia go, niz czekac na Pana Seniora.
@ATLETICO: jeżeli dobrze ogarniesz podstawy, porobisz jakieś małe projekty związane z django i wystawisz je na githubie czy innym repozytorium, żeby rekruterzy je widzieli, to nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem pracy jako junior niezależnie od studiów. Jedyny problem może być taki, że teraz z powodu covida są biura pozamykane i firmy mogą nie chcieć rekrutowac juniorów od razu na pracę zdalną, więc warto według mnie, żebyś sobie poszukał ile jest
@KindGuy: dzięki za wskazówkę, oczywiście myślę że to dopiero początek mojej drogi i wolę się lepiej przygotować, zrobić więcej projektów, może coś bardziej ambitnego i za jakiś czas aplikować, bo obecnie mam spoko pracę w innej branży, ale domyślnie chcę kodować. Myślisz że jak będę regularnie rozwijał się codziennie w obszarach backendowych, to za 9-12 miesięcy mogę próbować aplikować, czy to za mało czasu?