Aktywne Wpisy

stillinprogress +25
Nie jestem mistrzynią pisania o sobie, ale potrzymaj mi piwko. Jeśli dynamiczność to spectrum to jestem raczej po środku. Zyskuje przy bliższym poznaniu obiecuję!
Można mieć ze mną vibe jak z dobrym ziomkiem co jest plusem lub minusem zależy jak na to spojrzeć xD. Hobby mam raczej niesprzyjające poznawaniu ludzi i jestem domową koteczką. Robótki ręczne to serio kocham (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Idealnie jeśli masz grupkę znajomych chętną przygarnąć jedną
Można mieć ze mną vibe jak z dobrym ziomkiem co jest plusem lub minusem zależy jak na to spojrzeć xD. Hobby mam raczej niesprzyjające poznawaniu ludzi i jestem domową koteczką. Robótki ręczne to serio kocham (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Idealnie jeśli masz grupkę znajomych chętną przygarnąć jedną

mirko_anonim +10
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam problem z moją dziewczyną. Mieszkamy już razem od roku sami. Ona jest dosyć zżyta z rodziną (co jest okej) ale wychodzi ostatnio tak że co tydzień w weekend jest jakaś okazja żeby jechać odwiedzić jej rodziców. A to grill, a to komunia, a to na kawkę. Problem jednak w tym że moje sygnalizowanie że np. nie mam ochoty któryś tydzień z rzędu jechać w sobote/niedziele na pol
Mam problem z moją dziewczyną. Mieszkamy już razem od roku sami. Ona jest dosyć zżyta z rodziną (co jest okej) ale wychodzi ostatnio tak że co tydzień w weekend jest jakaś okazja żeby jechać odwiedzić jej rodziców. A to grill, a to komunia, a to na kawkę. Problem jednak w tym że moje sygnalizowanie że np. nie mam ochoty któryś tydzień z rzędu jechać w sobote/niedziele na pol





Nie powiem ile zwlekaliście z wprowadzeniem VoLTE/VoWiFi do waszej oferty. No ale jest. Teraz mam pytanie, próbowaliście uruchomić to VoLTE + VoWiFi jako klient? Nie? To przedstawię wam swoją historię.
Długo, długo nic i nagle widzę newsa, że aktywowaliście USŁUGĘ VoLTE i VoWiFi dla wszystkich. No to fajnie. Próbuję aktywować VoLTE. Wg. waszej strony wystarczy wysłać SMS (klient abonamentowy). Pierwszy klops. Usługa nie jest dla mnie i mam sprawdzić regulamin. Na BOK dowiedziałem się, że mam włączone VoWiFi i nie działa ona z VoLTE. Dziwne. Ale niech będzie. Pan/i (nie wiem bo byłem na czecie z pomocą techniczną) miał wyłączyć VoWiFi i włączyć VoLTE. Minął ponad tydzień i dalej nic. Wysyłam jeszcze raz SMS i ikonka VoLTE się pojawiła. Sukces! No ale chciałbym jeszcze skorzystać z VoWiFi. Wg. waszej strony plus.pl/vowifi z tej usługi można korzystać wraz z VoWiFi bo włączenie VoWiFi aktywuje VoLTE.
VoWiFi
I teraz to zaczynają się jaja. Wg. strony aby aktywować VoWiFi trzeba wpisać kod lub zadzwonić do BOK. Wpisuję kod - zonk. Usługa nie dla psa, sprawdź regulamin ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Biuro obsługi - Pierwsza pani - wybierałem pomoc techniczną.
Grzecznie informuję, że mam VoLTE ale chciałbym jeszcze VoWiFi. I tu pierwszy problem. Pani usilnie twierdziła, że nie można korzystać z VoLTE i VoWiFi i mam zainstalować aplikację. Informując, że nie chcę aplikacji tylko skorzystać z wbudowanej w telefon funkcji i cytując z waszej strony tekst "Aktywacja usługi Wi-Fi Calling+ oznacza jednoczesne włączenie usługi VoLTE, która jest niezbędna do działania usługi Wi-Fi Calling+" nagle zmądrzała i jednak się da mieć te dwie usługi. No wreszcie! No ale wie pan - ja tu nic nie zrobię bo ja od tego nie jestem i w ogóle zły dział XD A gadamy ~10 minut. To mnie panie przełączyła. Generalnie rozmowa mocne 7/10 za brak kompetencji.
Biuro obsługi - Druga pani - na nią przekierowała mnie pani nr. 1
Bry, chcę mieć VoLTE i VoWiFi razem. Chwila ciszy. I pada, że nie mogę mieć tych dwóch usług jednocześnie i muszę aplikację pobrać. Czyli powtarza się scenariusz pierwszy. Więc grzecznie informuję i cytuję tekst z waszej strony. Tutaj już była trochę większa chwila namysłu. Jednak się da! Mam wysłać SMS o treści START pod numer 80108. Nie wiem skąd ona go wzięła ale ok. Wysłałem SMS podczas rozmowy i żadnej odpowiedzi. Gdy o tym powiedziałem to stwierdziła, że jednak się nie da a informacja na WASZEJ stronie ( plus.pl/vowifi ) jest nieprawdziwa i mam wysłać SS ze strony na mail bok@plus.pl z opisem sytuacji i poprawią to na stronie. XD Nie powiem trochę prychłem.
Pomoc techniczna - live chat - po zalogowaniu na waszej stronie
Tutaj już bardziej kompetentny pan. Też usilnie twierdził, że się nie da VoLTE i VoWiFi bo jak to tak? No ale jak napisałem by wszedł na stronę (zauważ, że dalej scenariusz się powtarza) to nagle się da. Tylko trzeba wyłączyć samo VoLTE i przy włączeniu VoWiFi włączy się VoLTE. Co ciekawe pisałem też do pana, że próbowałem aktywować kodem ale nei przeszedł. Otrzymałem informację, że kod jest dla prepaid a na abo mam wysłać SMS. I tu się sprawa trochę komplikuje. Na stronie z VoWiFi nie ma nic o prepaid a sam USSD jasno i klarownie widnieje jako dla abonamentu. Ale niech będzie. SMS też wcześniej wysyłałem co mi pani nr. 2 podała. Kolejna ciekawostka. Nie wysyłamy START na 80108 a WLACZVOWIFI na 2601. Nic to nie dało bo usługa oczywiście nie dla psa. Uprzejmy pan zapytał czy sam może mi wyłączyć VoLTE i włączyć VoWiFi. Przytaknąłem.
Już od ~30 minut jestem bez VoLTE, VoWiFi i przez pierwsze ~15 minut w ogóle bez LTE bo telefon łapał tylko sieć 3G. Wymuszając LTE w ogóle nie było zasięgu.
Co do maila do BOK. To napiszę. Bo dalej nie wiem czy VoLTE i VoWiFi działają razem. Strona twierdzi, że tak. Pracownicy - nie. A sam proces aktywacji VoWiFi jest błędnie opisany na stronie bo dla abonamentu aktywuje się poprzez SMS a na stronie opisany jest kod USSD dla prepaid.
#plus
źródło: comment_1609857446Enz5d0O9j9Ohav4g3yTFtS.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_1609862333dqg6OiqdGPF9Lp2NdK9vnu.jpg
PobierzCzyli jednak się da
W tel offnij vowofi i odpal w Orange tak miałem że się czasem bugowalo.
Plusem to i ja miałem przeboje że mms same się nie pobierały trzeba było odpalać transmisje danych xd
Prywatna kartę przeniosłem bo nie było sensu firmowa może mieć takie bugi w
Na dniach sprawdzę czy działają obie usługi.
źródło: comment_1609888901HUrreRLIrBffXblvNrs53A.jpg
Pobierzźródło: comment_1609923603YfzczyL25zi3H2U6C9GfQ4.jpg
Pobierzźródło: comment_1609923644IuuiU5EvHbvO28WdrqWgqr.jpg
Pobierz