Wpis z mikrobloga

#mbank nie polecam. Złożony został wniosek o zamknięcie konta (wypowiedzenie umowy). Podany został numer do wykonania przelewu środków pozostałych na koncie w momencie zamknięcia. Po miesiącu rachunek zamknięty, ale środki widnieją po zalogowaniu. Numer rachunku został podany poprawny. Brak możliwości szczegółowego podglądu rozpatrzonego wniosku. Jest data, jest numer, jest rodzaj wniosku, ale brak szczegółów, które zostały podane przez klienta podczas jego wypełniania.
Mimo wypowiedzenia umowy dostęp do serwisu transakcyjnego nadal jest możliwy. Jaka umowa określa przyznanie dostępu do serwisu transakcyjnego, skoro nie umowa o prowadzenie bankowych rachunków dla osób fizycznych? Umowa ramowa? A może umowa o dostęp do bankowości elektronicznej? Nie ma takich umów. Próżno ich szukać.
Pobierz Setral - #mbank nie polecam. Złożony został wniosek o zamknięcie konta (wypowiedzenie...
źródło: comment_1609847406cHzfZcQaOyY4cSSJJMtqXk.jpg
  • 1
@Setral: jak wypowiadam umowę jakiemuś bankowi, to zaznaczam że jest to wypowiedzenie Umowy Ramowej i dodatkowo wyszczególniam, że ma być zamknięty rachunek ROR i wszystkie powiązane z nim usługi i rachunki dodatkowe, a także bankowość online oraz wyrażam sprzeciw dla przetwarzania danych w celach marketingowych. Zawsze działa.