Wpis z mikrobloga

  • 3313
Ale sie #!$%@?, znowu.
Oddalem drukarkę do serwisu, bo przestała drukować. Odbieram ją po naprawie i w domu zauważyłem, że Ci #!$%@? debile przykleili naklejkę ze swoim logiem z przodu sprzętu. Po prostu sobie #!$%@? to nakleili jak na coś swojego. Próbowałem to zedrzeć, ale ciężko w cholere, a i tak zostają ślady. Innymi słowy, #!$%@? mi sprzęt tylko po to żeby z przodu widniało ich #!$%@? logo. Nie podpisywałem żadnej zgody na to, #!$%@? mac.
Ten serwis to zatuszuj.pl z Bytomia - serdecznie nie polecam korzystać z ich usług.

I na prawdę #!$%@? mnie to, że są jakieś sposoby na odlepienie tego. Nie powinni tego robić bez mojej zgody.

#zalesie #oswiadczenie #bytom #druk3d
depcioo - Ale sie #!$%@?, znowu. 
Oddalem drukarkę do serwisu, bo przestała drukować....

źródło: comment_1609323020E9bG9Tb9CeiYi6Mg5oNA7Z.jpg

Pobierz
  • 192
@depcioo jakaś moda w januszowych serwisach. Ta naklejka ma sprawić że jak ci się sprzęt znowu popsuje to zadzwonisz do nich a nie do konkurencji. Przy okazji traktują to jako pseudo dowód że to oni naprawiali.
Mnie też takie ingerencje wkurzają bo nienawidzę znaczków i naklejek na sprzęcie, a spotkałem się z naklejkami np na sprzęcie agd po naprawie serwisowej. Ba, niektorzy walą naklejkami jak naprawiają coś w domu u klienta. Wzywasz
@depcioo: 5 lat temu tez pracowałem w serwisie drukarek i kserokopiarek. U nas też występowała ta metodyka naklejania wlepek, jednak robione to było tylko w dużych firmach i za pozwoleniem np. Sekretarki, i w sumie zawsze sie zgadzały, ponieważ szybko mogła wtedy w razie paniki zadzwonić i zapytać co sie dzieje z jej urządzeniem xD

Klientowi domowemu/ firmie krzak nigdy bym nic nie przyklejał a tym bardziej bez ich zgody (