Aktywne Wpisy

wykop +385
W związku z prawomocnym wyrokiem Sądu Apelacyjnego w Warszawie publikujemy przeprosiny na Stronie Głównej serwisu. Nie zgadzamy się z tym orzeczeniem, ale w pełni respektujemy obowiązki, które nałożył na nas sąd.
Wyjaśnienie sprawy:
Przyczyną postępowania były dwa znaleziska opublikowane przez użytkowników Wykopu, zawierające linki do artykułów zamieszczonych na portalu INNPoland.pl. Wykop.pl nie był więc źródłem zakwestionowanych materiałów – udostępniono je wyłącznie w formie odnośników przez użytkowników, wraz z ich komentarzami.
Co istotne, redakcja INNPoland.pl
Wyjaśnienie sprawy:
Przyczyną postępowania były dwa znaleziska opublikowane przez użytkowników Wykopu, zawierające linki do artykułów zamieszczonych na portalu INNPoland.pl. Wykop.pl nie był więc źródłem zakwestionowanych materiałów – udostępniono je wyłącznie w formie odnośników przez użytkowników, wraz z ich komentarzami.
Co istotne, redakcja INNPoland.pl
maciek03pl +2
Miesiąc temu sprzedałem nastoletni samochód, którym jeździłem ponad rok. Od paru dni nowy właściciel pisze smsy ze mam mu zwrócić za naprawę skrzyni (ponad 50% wartości z umowy sprzedaży). Twierdzi, że ma ekspertyzy biegłego sądowego, że pojazd ma wadę ukrytą. Ze skrzynią rzeczywiście był problem(o czym kupujący został poinformowany przy zakupie), bo pół roku temu był wyciek, ale został on naprawiony i samochód dalej użytkowałem. Miał ktoś taką sytuację? Jak się skończyła?





#cyberpunk2077
źródło: comment_1609138201XuJB73Kflp8LnQQ6vBicWz.jpg
PobierzCała magia odbić RT to renderowanie na żywo tego co się odbija. To nie tylko kałuże woda, ale chociażby pół odbicia w szybach nie do zrealizowania zwykłą
źródło: comment_16091429106I4yrlP7LC2ldKZOI1kYRY.jpg
PobierzAkurat Cyberpunk dużo zyskuje na rtx, co nie znaczy że nie da się zrobić ładnej gry bez tej technologii.
Pół odbić nigdy nie widziałem w grach.
Komentarz usunięty przez autora
Cymbergaj może i ma bugi ale pokazuje, że RT to będzie domena kolejnej generacjj.
Na ray tracing w grach jeszcze za wcześnie, bo za dużo mocy obliczeniowej to kosztuje i to nawet na malej ilości obiektów. Mieć o połowę gorszą płynność, bo gdzieś w kałuży będzie prawdziwe lustrzane odbicie zamiast ruchomej tekstury jest bez sensu. Producenci gier nadal optymalizują gry m.in. przez obniżanie rozdzielczości ruchomych tekstur imitujących odbicia, a w wysokiej rozdzielczości ruchoma tekstura
RT to przyszłość i nic tego nie zmieni.
Chodzi o moment wprowadzania nowej technologii, że za wcześnie, a nie, która technologia jest lepsza. Pamiętacie pierwsze gry strategiczne robione w 3D? Jednostki wyglądały tam jak kupa i zarzynały GPU. Poniżej porównanie starych strategii 3D z 2D, Age of Empires II: The Age of Kings (1999) i Warcraft III (2002):
źródło: comment_1609165372ssCBdNbgAybTfLUxU24vnZ.jpg
Pobierzźródło: comment_1609165419i55yllUzG1KaGrnM52rv27.jpg
Pobierz@cin123654: oczywiscie ze sa xD tylko nie wiem o co ci chodzi dokladnie, o odbicia na podlodze, czy odbicia w szybie? te w podlodze no to w spyro ci juz pokazywalem ze bylo ponad 20 lat temu https://youtu.be/MW6lmDx-RX4?t=20 albo tutaj https://youtu.be/426cKcjfuKw?t=11305 (piekna gra z 2003 roku z superko fizyką i dzialajacymi lustrami)
a w szybie masz tutaj https://youtu.be/bC5OAWqKF70?t=261
i tak, zgadzam sie ze
Wszelka technika odbić w strych tytułach to przygotowane tekstury ! tam nic się real live nie odbija. SSR wprowadza ciut lepszą metodę realizacji odbić. A z prawdziwego zdarzenia to RT. Tak samo jak lustra kiedyś stosowało