Wpis z mikrobloga

Hej #koronawirus -owe swiry! Dzis maly poradnik pod tytulem "Jak nie dostac jebla podczas tej wspanialej choroby". Oczywiscie nie jestem lekarzem, bo to byloby za proste, dlatego wszelkie rady stosujecie wylacznie na wlasna odpowiedzialnosc (niemniej wiekszosc to truizmy, nie oszukujmy sie). Poradnik stworzony pod wplywem posta i poniekad dla @Cryolite

1. SIEDZ NA DUPIE W DOMU - nie licze na to, ze obchodza Cie inni, ale zimno sprzyja wirusowi. Wiecej wychodzenia, wiecej cierpienia.

2. JESLI JUZ MUSISZ WYJSC (zarowno z pokoju jak i mieszkania) - REKAWICZKI I MASECZKA - nie badz glupim bucem, bo karma i wirus wracaja. Da sie zarazic drugi raz i byloby chyba slabo krotko po ozdrowieniu zlapac to od innego madrego, ktorego wczesniej byc moze Ty zaraziles. Zaufaj mi - nie chcesz powtorki, wcale nie jest #!$%@? lzejsza.

PRZYGOTOWANIA - LEKI - oto co Ci sie przyda (poza takimi rzeczami jak zapas wody, papieru i jedzenia:
- ibuprom zatoki (lagodzenie najciezszych objawow)
- ibuprom sprint (na samo zbijanie temperatury, ale nie miezszaj z zatokowym)
- apap (zeby moc sie poratowac gdy dobiles do zalecanej dawki ibuprofenu na godzine)
- kompleks witamin, osobno tez magnez i elektrolity (na wzmocnienie organizmu)
- jakis dobry syrop na kaszel (ja kupilem Herbapect i chyba jest ok)
- pulsoksymetr (by ew. wiedziec czy czas zglosic sie do szpitala)
- syrop z cebuli pewnie tez pomoze, chociaz nieprobowalem (praktycznie zero ochoty na slodkie, przypuszczam, ze by mnie zemdlilo)
- AirWick, Amol i inne takie do smarowania klaty
- manti jesli miewasz problemy zoladkowe (wieksza szansa na wzmocnione bole brzucha i zgage)
- plyny dezynfekcyjne

4. PRZYGOTOWANIA - RESZTA - pozostale rzeczy, ktore warto przygotowac:
- kaloryfery odkrecone mordo (pilnuj, by sie nie przegrzac, ale pamietaj: cieplo=dobrze)