Wpis z mikrobloga

Jest dobrze, widzę progres, coraz więcej osób jest zadowolonych z gry ( ci faktycznie grają więcej niż 10 h i nie tylko wątek główny) - reszta szukających dziury w cały pewnie siedzi ciągle na YT i szuka na filmikach błędów żeby się pośmiać
#cyberpunk2077
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cin123654: jasne, świetnie, pisałem wyżej, że gra wygląda światnei, że ma genialne udźwiękowienie, design i muzykę. Ale teraz wrzucając te fotki zachowujesz się jak dziecko, co mówi - uj, u mnie działa, lalala, masz fotę.

Ogrywałem na moim pc różne produkcje, na różnych silnikach graficznych z różnych studiów i nigdy mi sie nie przytrafiło w produkcji AAA tyle problemów co przy Cyberpunku. Problemów może to złe słowo - przede wszystkim
  • Odpowiedz
@cienki137: coś musi być na rzeczy, bo mnóstwo osób nie ma tych błędów - celowo przyglądałem się cutscenkom czy nie mają błędów z których Intrenet się śmieje i nic ( scena niesienia walizki z robocikiem) w śmiesznych filmach walizka wisi w powietrzu, u mnie była normalnie.

Problem krzaczków to na 100 % sterowniki, bo istalacji na najnowsze problem u ludzi znikał.
  • Odpowiedz
@cin123654: stery jak wyżej pisałem, najnowsze i to własciwie na każdym komponencie, no nowszych sam nie stworzę :D

No z walizką błędu nie miałem, ale miałem inny zabawny błąd - jak Jackie prowadzi auto i na skrzyżowaniu milicjanci rozwalają paru ziomków - przez całą sekwencję jazdy autem kamera mi się gibała tak, jakby V biegł. Przez chwilę myślałem, że to takie baunsowanie do muzyki, ale jednak nie (
  • Odpowiedz
@cin123654: A i "pomijam" to, że inteligentne AI wrąbało mi się w walkę z robotem i po tym jak dostało strzała najpierw od robota a później ode mnie spieprzało w losowym kierunku :D
  • Odpowiedz
@cienki137: To nie powiem co jest, bo bez ściemniania ja miałem tylko kilka drobnostek wynikających z błędu kolizji obiektów ( co występuje praktyczniej w każdej grze ), a inni totalnie narzekają.
  • Odpowiedz
@cienki137: Zostaje kwestia niekompatybilności sprzętowej przy wykonywaniu kodu gry. Trzeba pamiętać że konfiguracji sprzętowych PC może być tysiące i jedne wadliwy sterownik od czegokolwiek może sypać cały komputer.
  • Odpowiedz
@cin123654: ja to przyznaję, jestem narzekaczem, ale niech mnie piorun, serio, w zaledwie kilku godzinach gry nigdy mi się tyle różnych tego typu akcji nie przytrafiło, nawet w tym cholernym jeszcze bezpatchowym Falloucie 4.

Wciąż - czy problem nie powinien się wtedy przenosić na inne programy? Czy konfiguracja pokroju 3600 i 1080ti to coś serio z kosmosu? Imho nie odbiera mi to prawa, by psioczyć na pewne niedoróbki, jeśli ograłem
  • Odpowiedz
@cienki137: Popsioczę ja :) AMD, do zweryfikowania teza.

Konsole - AMD i problemy glitche
Kolega - AMD problemy z grą
Ja - Intel - brak problemów
Gość którego cytowałem - Intel
  • Odpowiedz
@cienki137: Nie koniecznie, AMD ma mnóstwo błędów niezależnych od softu - chociażby mikrokody w Biosie mogą coś źle sterować CPU. CPU źle liczy kod, i jest błąd gry - coś jak za duże OC procka, pojawiają się błędy obliczeniowe i zawis/ restart systemu.
  • Odpowiedz
@cin123654: czy Ty właśnie chcesz powiedzieć, że ewentualne częstsze problemy na cpu AMD wynikają z samego AMD i są winą AMD, a nie twórców danej produkcji, pomimo tego, że wszystkie inne produkcje mogą na tych samych cpu AMD chodzić normalnie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) W takim przypadku to się powinno zrobić ogłoszonko, że no sorry panowie i panie, ale na sprzęcie AMD nam się gra sypie,
  • Odpowiedz
@cienki137: Śledziłem premierę ZEN i błędów od niestabilności systemu, poprzez błędy w samym Windowsie wynikały głównie z mikrokodów sterujących CPU. Do tej pory pamięci trzeba ustawiać z kalkulatorem ( na Intelu wsadzasz i działa ). Jężeli nadal AMD ma jakieś błędy to mogą źle liczyć kod. Kwestia weryfikacji problemu. Bo raczej to nie przypadek że większośc błędów jest na platformie AMD.
  • Odpowiedz
@cin123654: To zdecydowanie wina dewelopera, że źle działa na AMD, a dokładniej podstawowe błędy w produkcji oprogramowania.
a) kiepscy programiści - a raczej niedoświadczeni, widać zatrudnili byle kogo, kto jeszcze nie ogarnia niuansów procesorów popularnych na rynku, na w kwestii konsol nawet nie ma innej opcji procesora.
b) Testy, a raczej ich brak. Przecież w produkcji gier, nawet tych w małych studiach testuje się na największej możliwej dostępnie ilości sprzętu.
  • Odpowiedz
@Hardporecorn: redzi przyznali, że gra nie została przetestowana odpowiednio. Co więcej, przyznali, że właściwie brak AI traktują jako bug, więc można zakładać, że AI jest, tylko, że nie działało na premierę jak powinno, więc na tę chwilę jest inny zapychacz.

Imho nic nie tłumaczy redów w tej kwestii. Co prawda to jest ich dopiero druga większa gra, ale... Mam wrażenie, że w niektórych kwestiach odgrażali się, chcieli rzucić rękawicę a
  • Odpowiedz
@cienki137: Ja też czekam aż bugi poprawią. Nie miałem mocnych oczekiwań, ale widzę po gameplayach, że gra rzeczywiście ma to coś. Ale pod warunkiem, że działa dobrze. Jak to mówi klasy czekać, obserwować i na koniec dopiero ewentualnie kupić i grać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@cin123654: co to za teorie ze AMD psuje gry? ustawianie ramow z kalkulatorem? xDD

nie widzisz tych bledow cyberpunku bo jestes za malo spostrzegawczy widocznie. na twoim filmiku https://www.youtube.com/watch?v=FOiS7h882qo gra ci chodzi w 30 fps i masz za wysoka czulosc myszy. grafika wcale nie wyglada tak ladnie, no są swiatelka, jest kolorowo, jest tłum. niewiele ladniej niz chinatown z hitman absolution jak dla mnie xDD. stylistycznie nawet grafika mi sie
  • Odpowiedz