Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Fueryon: spoko, zdarza się ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale jak bardzo chciałeś zdążyć na wczesne pomarańczowe itp warto jak najszybciej zacząć ostro hamować czyli w tym wypadku zaraz po pierwszych światłach po drugie zauważyłem u siebie że pomimo ABSów i innych systemów myślę ze byś wykręcił jak byś odpuścił hamulec pod koniec, kiedyś zawsze myślałem ze to cudowny system (w sumie zawsze tak go reklamowali) że się
  • Odpowiedz
@Klemens_anon: czasem jest tak że jedziesz 70 i widzisz jak zmienia Ci się na żółte. Jesteś w takiej odległości że jak zaczniesz hamować by zdarzyć to musiałbyś zrobić to gwałtownie i na maska. Zależy od warunków na drodze ale też od tego czy nie masz kogoś z tyłu.
Jeśli zahamujesz gwałtownie to jest duża szansa że ten za tobą tego nie zrobi i #!$%@? Ci w dupę.
Wystarczy pojeździć po pustym
  • Odpowiedz
  • 0
@Fueryon: Ja bym prawie coś podobnego #!$%@?ł na wilgotnej nawierzchni po tym jak zmieniłem opony na zimowe. Letnie by nawet się od asfaltu nie oderwały. Były 3 stopnie, a jakby mnie dopuścili na długość ramion do tego frajera, który wymyślił tekst, że zimówki poniżej 7 stopni są lepsze...
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Fueryon: zabrakło umiejętności, ale systemy tutaj też nie pomogły. No ale stelvio to ciężkie auto jest, nie da się nim bokiem pójść na włączonych systemach...
  • Odpowiedz
@herejon: Tak tak, zapomniałem dodać tej krytycznej sytuacji - zmiana świateł ma miejsce 100-150m przed pojazdami. W sensie, że już z dużej odległości widać, że zaraz będzie czerwone, to ludzie butują. Tego nigdy nie zrozumiem. Bo okej, tutaj nawet nie trzeba się tłumaczyć, że lecisz na żółtym zmieni Ci się prosto przed maską.
  • Odpowiedz
  • 0
@piwakk każda zwykła tarcza szczególnie taka mała to 1 mocniejsze hamowanie i tyle. "lepsze" tarcze są pływające + mają totalnie inny skład materiałowy i pozwalają na więcej. Jednak czasem nawet w autach 300KM+ są jako opcja.
  • Odpowiedz