Mirki warto wykupić GeForceNow na pół roku? Jak sprawdza się to granie w chmurze? Mam słaby PC i Xbox one s i jakoś nie mam ochoty inwestować w nowy sprzęt a popykałby w jakiś #cyberpunk2077 czy #assassinscreed valhalla.
@JarekNoooTego: Ja gram od pół roku na geforce now, od czasu cyberpunka serwery są obciązone, że sam muszę poczekać w kolejce mając foundera. Jednak jak masz stabilne łącze to możesz fajnie cieszyć się grami ( ͡°͜ʖ͡°) Polecam
@JarekNoooTego: opłaca się, sam się dziwię jak dobrze to działa i prawie zerowe opóźnienia przy strzałach, chodzeniu. Oczywiście drobny imput lag, ale to normalne i idzie się przyzwyczaić.
@Pafciok właśnie odpaliłem na pół h cyberpunk i żadnych kolejek nie było o dziwo :D tylko zastanawiam się czy to cyberpunk tak #!$%@? wygląda czy gra wyświetla się w tak niskiej rozdzielczości ( ͡°ʖ̯͡°)
@szymon362: typu fortnite czy CS? Nie, nie polecam. Próbowałem i opóźnienia w obrazie w takich grach są za duże. Ale gry samochodowe, przygodowe, czy np. CP2077 działają świetnie. Np. taki Apex Legends jest niegrywalny według mnie na GeForce Now
@JarekNoooTego: Tuż po premierze CP2077, miałem drobne problemy. Teraz jest już znacznie lepiej, no i nie mam żadnego oczekiwania w kolejce. Generalnie trzeba mieć te min. 50mbps i stabilne łącze.
Co ciekawe dużo lepiej mi chodzi CP2077 odpalane przez chrome na stronie play.geforcenow niż w aplikacji.
Wiadomo, że obraz nie jest żyleta jak na swoim PC, jest delikatne rozmycie.
Ogólnie ja się bawię dobrze :) Jest chyba wersja darmowa, to
#gry #gaming #geforcenow
@JarekNoooTego: pixele będziesz widział, nic z tym nie poradzisz, musisz oddalić się trochę od komputera, a po jakimś czasie przestaniesz to zauważać
@szymon362: typu fortnite czy CS? Nie, nie polecam. Próbowałem i opóźnienia w obrazie w takich grach są za duże. Ale gry samochodowe, przygodowe, czy np. CP2077 działają świetnie.
Np. taki Apex Legends jest niegrywalny według mnie na GeForce Now