Wpis z mikrobloga

Pytanko o funkcję Mathf.SmoothDamp.

Mam tak:

cameraPos.x = Mathf.SmoothDamp(transform.position.x, newCameraPosX, ref sideVelocity, 10 * Time.deltaTime);
cameraPos.y = Mathf.SmoothDamp(transform.position.y, newCameraPosY, ref sideVelocity, 10 * Time.deltaTime);

Do odnotowania, że newCameraPos X i Y są liczone prawidłowo i w żaden sposób się nie zmieniają kiedy nie trzeba (dokładnie sprawdzone).

Czy w takim rozbiciu jeden Mathf.SmoothDamp wpływa na drugi?


#unity
  • 2
  • Odpowiedz
@zibizz1: Dzięki za podpowiedź.

#!$%@?łem okrutnie. sideVelocity to było takie coś co musi być tu wstawione, potraktowane po macoszemu, czym człowiek się nie zajmuje, ustawione dawno na 0 jak jeszcze nie było robionego ruchu w pionie, aby tylko było, zapomniane jako coś niepotrzebnego czego się nie tyka i zamiast stworzyć nową zmienną, to po prostu przekopiowałem "side". Tak to jest jak człowiek chce zaoszczędzić jedną linię więcej i małą chwilkę.
DanteTooMayCry - @zibizz1: Dzięki za podpowiedź.

#!$%@?łem okrutnie. sideVelocity ...

źródło: comment_1608500695lSIeLVC6tXhozm1C0rUY9h.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz