Aktywne Wpisy
chlopak_twojej_matki +196
Z takich ciekawostek z II Wojny Światowej to moja Ś.P. prababcia często mi opowiadała jak wyglądała u nich okupacja w małej mieścince w południowej Polsce. Miejscowość była niedaleko Krakowa i Oświęcimia, więc było sporo wojsk niemieckich i SSmanów. Mieli duży dom, więc często zdarzało im się "gościć" (im się raczej nie odmawiało, bo mogło się skończyć źle) SSmanów i babcia opowiadała mi, że zawsze byli kulturalni, dziękowali, a nawet zdarzało się, że

LichoToWie +5
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #zwiazki
od 4 miesięcy się umawiamy, lvl 20, ten sam kierunek studiów, teraz majówka
czy ja przesadzam że nie podoba mi się że przez cały dzień nie dostałem odpowiedzi na wiadomość, a uzasadnienie jest takie że nie sprawdza telefonu co 5 minut?
od 4 miesięcy się umawiamy, lvl 20, ten sam kierunek studiów, teraz majówka
czy ja przesadzam że nie podoba mi się że przez cały dzień nie dostałem odpowiedzi na wiadomość, a uzasadnienie jest takie że nie sprawdza telefonu co 5 minut?
źródło: Zrzut ekranu 2024-05-4 o 12.36.50
Pobierz




Mam tak:
cameraPos.x = Mathf.SmoothDamp(transform.position.x, newCameraPosX, ref sideVelocity, 10 * Time.deltaTime);
cameraPos.y = Mathf.SmoothDamp(transform.position.y, newCameraPosY, ref sideVelocity, 10 * Time.deltaTime);
Do odnotowania, że newCameraPos X i Y są liczone prawidłowo i w żaden sposób się nie zmieniają kiedy nie trzeba (dokładnie sprawdzone).
Czy w takim rozbiciu jeden Mathf.SmoothDamp wpływa na drugi?
#unity
#!$%@?łem okrutnie. sideVelocity to było takie coś co musi być tu wstawione, potraktowane po macoszemu, czym człowiek się nie zajmuje, ustawione dawno na 0 jak jeszcze nie było robionego ruchu w pionie, aby tylko było, zapomniane jako coś niepotrzebnego czego się nie tyka i zamiast stworzyć nową zmienną, to po prostu przekopiowałem "side". Tak to jest jak człowiek chce zaoszczędzić jedną linię więcej i małą chwilkę.
źródło: comment_1608500695lSIeLVC6tXhozm1C0rUY9h.jpg
Pobierz