Aktywne Wpisy
HFL-przed-30 +2
Dzisiaj miałem do czynienia z różowym paskiem, co chciałem jej #!$%@?ć strzała po jej pierwszym zdaniu.
Pacjentka skierowana z NPL z bólem podbrzusza.
Jak do mnie się zwróciła, to byłem w szoku, myślałem, że takich kobiet nie ma. 19-latka, która zachowuje się kubek, w kubek jak relacje z tiktoka. Ja byłem na randkach z 20-latkami, ja mam siostrę w tym wieku i myślałem, że to co się dzieje na tik tokuto po
Pacjentka skierowana z NPL z bólem podbrzusza.
Jak do mnie się zwróciła, to byłem w szoku, myślałem, że takich kobiet nie ma. 19-latka, która zachowuje się kubek, w kubek jak relacje z tiktoka. Ja byłem na randkach z 20-latkami, ja mam siostrę w tym wieku i myślałem, że to co się dzieje na tik tokuto po
raszko754 +48
Mirki co powiecie o tym wpisie ? dodałem go jak jeszcze nikt nie wiedział co się dzieje z Nikolką w Warszawie. Jestem jasnowidzem? #grasz?
https://wykop.pl/wpis/71464085/bejba-siedzi-u-ciosa-planuja-reanimacje-projektu-a
#danielmagical #famemma
https://wykop.pl/wpis/71464085/bejba-siedzi-u-ciosa-planuja-reanimacje-projektu-a
#danielmagical #famemma
Co za #!$%@?.
Każda gra, która wypuszczona została w takim stanie jak CP2077 spotkała się ze zdecydowaną odpowiedzią graczy. W przeciwieństwie do was, większość widzi, gdy im ktoś sprzedaje niedorobione gówno.
Przykłądy:
Assassin's Creed Unity - marka uwielbiana, wielu fanów na świecie. Wydana była w fatalnym technicznie stanie, na Ubisoft spadły gromy. Nawet wycofali się z season passa i dawali DLC które miało być płatne wzsystkim za darmo, aby jakoś załagodzić wizerunek. Kolejna gra sprzedała się już dużo gorzej i musieli kompletnie przebudować markę po tej wpadce.
Fallout 76 - podobny przypadek, kompilacje bugów i mierne recenzje krażyły po całym internecie, do dziś jest wypominana. Ba, przed premierą CP2077 wielu przekonanych o jego nadchodzącej doskonałości powoływało się na to, jak to cdpr jest teraz lepszy niż Bethesda, bo nie wydadzą takiego syfu.
No Man's Sky - twórcy naobiecywali gruszek na wierzbie, gra okazała się mieć niewiele wspólnego z jakimiklwiek z nich. Setki memów i gra na zawsze stała się symbolem oszukańczej taktyki twórców gier, którzy kreują swój produkt na coś zupełnie innego, niż jest nim efekt końcowy. Gra doczekała się wielu patchy i poprawek serwowanych przez twórców za darmo, bo to była jedyna opcja, aby jakoś odzyskać twarz.
I teraz przypadek Cyberpunka 2077. Najgorsze, że jest on połączeniem zarówno sytuacji AC Unity, jak i NMS. Z jednej strony kompletnie zabugowana pozycja (i praktycznie niegrywalna na ps4/xbox one), a dodatkowo gra w znacznym stopniu różna od tego, jaką jej wizję tworzyło warszawskie studio. I to widać od razu po zagrania.
I nie, nie ma tu żadnej niesprawiedliwości. To są czyste fakty. Nikt się na Cyberpunka nie uparł, gracze w zbiorowej świadomości uwielbiali CDPR po Wiedźminie 3. Oni sami ściągnęli sobie gromy na głowy wielokrotnie kłamiąc i wypuszczając grę w nieakceptowalnym stanie technicznym.
I nie ma tłumaczenia, że "a tutaj to też był bugi". Bugi zdarzają się w każdej grze, ale zazwyczaj są to niedoróbki, które zostały niewychwycone na czas. W Cyberpunka małpa mogłaby pograć godzinę i z tego materiału studio miałoby parę miesięcy roboty na naprawę wszystkich bugów, jakie w tym czasie wystąpiły. Każda gra, która była długo oczekiwana i została wydana w takim stanie jak Cyberpunk 2077 spotkała się z taką samą reakcją i nie ma tu żadnej niesprawiedliwości wobec cdpr.
#cyberpunk2077 #gry #ps4 #xbox
@Kosmox30: Nie wydadzą, bo kupił ich właśnie microsoft przez m. in. fiasko fallouta 76.